Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monenlaiset, eikä ole ruma vaan persoonallinen ja hottis, kiva raspi äänessä ja sanoituksista löytyy välillä jotain aika kipeitäkin juttuja.Mietin just, että minkälaiset ihmiset kuuntelevat Pinkiä? Tuo nainen ja sen biisit ärsyttää mua. Se on rumakin, eikä voi ratsastaa ulkonäöllä. Se ei osaa laulaa ja sen biisien sanoitukset osuu mun vitutushermoon.
Mitä mieltä oot näistä?
- Lady Gaga (Tekotaiteellista paskaa)
- Vapaaottelu (Miesten laji)
- Harry Potter (Luutagaysari)
- Miehet jotka vihaavat naisia (se elokuva) (Turha)
- Nine Inch Nails (Paskaa)
Mietin just, että minkälaiset ihmiset kuuntelevat Pinkiä?
Hipit pakkaseen!
Hipsit pakkaseen.
Paskoit pakkaseen.
Miksi sen teit?
Muinaisessa Itä-Saksassa 1980-luvulla oli kuulemma mies, jota ei vituttanut varttituntiin.
Oletteko kuulleet hänestä tai mahtaneeko ko. asia olla fakta eli ns. tosiasia?
Yllätyin, että ei olla ihan kaikesta eri mieltä.
Vaikutan siis paperillakin tylsältä ihmiseltä.- Lady Gaga: En ole kuullut yhtään biisiä, kuvia olen nähnyt. Ulkonäöllä pinnalle päässyt kohauttaja.
- Vapaaottelu: Samaa kategoriaa kuin nyrkkeily, paini, K1, judo jne... Ei erityistä mielipidettä.
- Harry Potter: Yritin lukea, tylsä lastensatu.
- Miehet jotka vihaavat naisia (se elokuva): Hieno leffa, kirja vielä parempi. Odotan US-filmatisointia.
- Nine Inch Nails: Ei iske. Tasaista kaaosta.
Käytiin katsomassa Pink silloin Hartwallilla ja oli kyllä hieno keikka -Liput sain synttärilahjaksi.Pinkki on pirun hyvä. Yksi parhaimmista keikkalevyistä on minusta Pink - Funhouse tour, joka omstan blu-raynä. Suosittelen lämpimästi kaikille faneille.

Vaikutan siis paperillakin tylsältä ihmiseltä.
Edit: Yritin lähteä töihin, kun olo on parantunut. Työnantaja oli kuitenkin sitä mieltä, että jos ääni on kolme oktaavia alentunut ja kuulostan Rob Halfordin bassoversiolta, niin ei ole konttorille asiaa.
Pink menettelee, ja tulee itsekin toisinaan sitä kuunneltua. Pidempään en kyllä jaksa sitä soittaa, koska menevät lähes aina samoilla soinnuilla ja samalla kaavalla: 40 sekuntia ekaa säettä alkuun, sitten kertosäe, 40 sekuntia toista säkeistöä, kertosäe, bridgeosuus, ja sitten loppuaika vain kertosäettä. Tuota kun kuuntelee tunnin, niin mulla tulee raja vastaan.Käytiin katsomassa Pink silloin Hartwallilla ja oli kyllä hieno keikka -Liput sain synttärilahjaksi.
Seuralainenkin viihtyi vaikka ei suosikkiartisteihin muutoin niin kuulukaan :D
Eniten ehkä minua viihdyttää se räväkkä asenne ja sitten vastakohtana löytyy sitä herkempääkin materiaalia![]()