Sinähän tiedät ku tapailet sitä hammaslääkäriäsi ;)
Hammaslääkärini luottaa luomumaito hoitoon :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinähän tiedät ku tapailet sitä hammaslääkäriäsi ;)
Sinä ja sinun maidontuotanto fetissi :DHammaslääkärini luottaa luomumaito hoitoon :D

Sinä ja sinun maidontuotanto fetissi :D
Mutta joo, eiköhän tästä jouda unille. Sinulle Tepeseni oikein mukavaa työpäivää![]()
Sulle olis kysymys "Tyhmät kysymykset" threadissaMusta tuntuu, että se on ihan yhtä paskaa kaikilla alustoilla, jos jalat vaivaa. Tai näin ainakin omien kokemuksien mukaan.

Olipas ulkona rapsakka sää. Ainakin heräs pojan kanssa kävellessä.
7 vuotias maailman paras pätkä.Minkä ikäinen toukka on toukkiksella?
7 vuotias maailman paras pätkä.
Mun poikani taitais pyyhkiä mulla lattiaa jos haluis, on se aikas hyvä vääntämään. :D Onhan mulla vielä 3 muutakin lasta, tyttö 12 v ja sit kaks aikuista. Kaikilla on kyllä joku ominaisuus missä peittoo mut ihan täysin. :lol2:Mulla 8 ja 9v. pätkät, uskomattomia tyyppejä nekin. Vanhempi veis mun 100-0 futiksessa ja sählyssä jos en olisi isompi kuin hän. Nuorempi on musikaalisesti lahjakas, rumpuja se paukuttaa, mä en tiedä edes miten niitä kapuloita kuuluu pitää:lol2:
Pojasta polvi paranee, tuon allekirjoitan täysin.
Mun poikani taitais pyyhkiä mulla lattiaa jos haluis, on se aikas hyvä vääntämään. :D Onhan mulla vielä 3 muutakin lasta, tyttö 12 v ja sit kaks aikuista. Kaikilla on kyllä joku ominaisuus missä peittoo mut ihan täysin. :lol2:
Päivää !
Huippu päivä..![]()
Onhan komiaa kun puut on kuurassa ja ulukona on kylymä! Kivvaa![]()