Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aina se puute näkyy, aivot varmaan ohjelmoitu sillälailla?

Loogista ainakin. Jollakinhan oli täällä signature, jossa oli jotain että kehitys loppuu tyytyväisyyteen.

Suurin osa on kanssasi eri mieltä. Valitettavasti tämäkin loppuu aikanaan, ellei joku sattumalta haluaisi maksaa vuokraani ja ruokiani.
Suurin saa olla mitä mieltä haluaa :)

Yövuoro startattu. Tämän päivän positiiviset ajatukset kumpuaa niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin kuiskauksesta :) Joinain päivinä voisin kuunnella kuiskuttelua loputtomiin.

Oon kyllä kova jätkä! Oli kovat treenit jotka sujui hyvin ja vaikka olin tosi väsynyt, niin silti jaksoin tiskata ja leipoa lihapullia. Kohta on ruuaksi lihapullia, ruskeaa kastiketta ja perunoita.

Nyt voisi joku lyödä multa tajun kankaalle ja sen jälkeen repiä pohkeet auki. Alkaa melkein vituttamaan että väärän reittivalinnan takia tuli juostua melkein koko matka asfaltilla ja pidäteltyä itkua. Onneksi olen ärsyttävän positiivinen ja löydän tästäkin hampaat irvessä jotain hyvää. Enpähän nimittäin juokse samaa reittiä uudestaan näillä jaloilla.

Nyt voisi joku lyödä multa tajun kankaalle ja sen jälkeen repiä pohkeet auki. Alkaa melkein vituttamaan että väärän reittivalinnan takia tuli juostua melkein koko matka asfaltilla ja pidäteltyä itkua. Onneksi olen ärsyttävän positiivinen ja löydän tästäkin hampaat irvessä jotain hyvää. Enpähän nimittäin juokse samaa reittiä uudestaan näillä jaloilla.

Ei kai asfaltilla juoksu nyt niin paha oo?

Taisi juuri mennä tuo Pendulum boikottiin. Juuri tuona sinun mainitsemana viikonloppuna niiden piti ensin olla Turussa ja Oulussa. Sitten Turku peruttiin. Myöhemmin Oulu peruttiin. Ja sitten Tampereen keikka oli loppuunmyyntiin asti voimassa. Mitä helvettiä? Näillä näkymin Pendulum on tulossa Tampereelle 10.2., mutta en ostaisi tuohon lippuja kuin korkeintaan ovelta sitten kun näen, että Pendulumin jätkät ovat sisällä.

Kaikkein paras että niillä on nyt lauantaina keikka Budapestissä kuitenkin. Ei taida jätkiä Suomi paljon kiinnostaa, Lahesta nyt puhumattakaan :) Lahteen ei ollu uusissa aikatauluissa keikkaa merkitty ollenkaan.. Toivottavasti se Muffler nyt edes tulis ja lisä-äänentoisto niin kuin Renegade:n tyyppi lupas. Ei nillä Senssin omilla kamoilla voi mitää dub/DnB sessioita pitää.

Fast and Furious 5 oli helvetin hyvä ja mässäily helpotti vitutusta ihan mukavasti.

Se oli semmonen päivä, jos sitä sitten reippaana vaihtais vielä petivaatteet ja tunkis petarin hetkeks pihalle pakkaseen, ois sitten mukavan raikas käydä unille :)

Jos on penikat kipeät niin se on pahinta... IMO

Musta tuntuu, että se on ihan yhtä paskaa kaikilla alustoilla, jos jalat vaivaa. Tai näin ainakin omien kokemuksien mukaan.

Kaikkein paras että niillä on nyt lauantaina keikka Budapestissä kuitenkin. Ei taida jätkiä Suomi paljon kiinnostaa, Lahesta nyt puhumattakaan :) Lahteen ei ollu uusissa aikatauluissa keikkaa merkitty ollenkaan.. Toivottavasti se Muffler nyt edes tulis ja lisä-äänentoisto niin kuin Renegade:n tyyppi lupas. Ei nillä Senssin omilla kamoilla voi mitää dub/DnB sessioita pitää.

Fast and Furious 5 oli helvetin hyvä ja mässäily helpotti vitutusta ihan mukavasti.

Eikä siellä pendulum tietenkään esintyynyt, vaan "nokkamies" mölisi jotain sillointällöin. Ei siis mistään pendulumin keikasta voine puhua mitään.

Eikä siellä pendulum tietenkään esintyynyt, vaan "nokkamies" mölisi jotain sillointällöin. Ei siis mistään pendulumin keikasta voine puhua mitään.

En mä edes kaipaa mitään koko bändiä. Pendulum on mulle konemusiikkia ja siihen riittää dj ja mc :)

Eipä noita konemaailman ihmisiä yleensä kiinnostakkaan. Suomi on metallimusiikin luvattu maa ja sen huomaa. Noh, eipä tässä auta kuin nauttia niistä muutamasta harvasta keikasta.

Back
Ylös Bottom