Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eipä noita konemaailman ihmisiä yleensä kiinnostakkaan. Suomi on metallimusiikin luvattu maa ja sen huomaa. Noh, eipä tässä auta kuin nauttia niistä muutamasta harvasta keikasta.

Metallimusiikki on vaan jo niin nähty ja koettu :D Ei sillä, kyl vieläkin on muutama bändi mitä lähtisin kattoo koska vaan. Tärkeimmän metalliaktin oon jo kuitenkin nähnyt ei niin paniikkia enää..

Kunhan joskus olis rahaa niin lähtee sit tonne maailmalla kuuntelemaan konemuusiikkia jos ei se löydä tietään tänne :)

Ei kai asfaltilla juoksu nyt niin paha oo?

On. Itse huomaan kyllä eron heti onko lenkki tehty metsässä pehmeillä poluilla ja pururadalla vai asfaltilla. Tai olkoon vaikka saman lenkin aikanakin juoksisi asfaltilla pidemmän aikaa ja sitten pehmeällä. Nämä mun fiiliksiä.

Kiinnostuin konemusiikista vasta Ausseissa ja Seelannissa ollessani. Etenkin englantilaiset hoitivat valistushommansa hyvin :D

Se on hyvä huomata nyt, on koko yö aikaa valmistautua :)

Sanos muuta! Olis ketuttanu huomata huomenna siihen aikaan kun tunnilla pitäisi jo istua, että niiiiiiin.... Pari kertaa on käyny niin, toisella kerralla olin töissä ja toisella kerralla tein gradua niin syventyneesti, että ohi meni. Nyt ei voi enää olla pois, joten onneksi muistin! :)

Miettikääs, jos kävelisitte kadulla satanen taskussa. Vastaan tulis joku randomi tyyppi, joka ottais sulta sen satasen pois, antais maassa makaavalle spurgulle siitä 40 euroa ja sulle takas 60 euroa. Sitten ihmetyksissäsi kysyisit, miksi vitussa sä noin teit, tää on mun tekemää rahaa, niin sulle vastattais "Ei ole, tää on Suomen verotus".

Miettikääs, jos kävelisitte kadulla satanen taskussa. Vastaan tulis joku randomi tyyppi, joka ottais sulta sen satasen pois, antais maassa makaavalle spurgulle siitä 40 euroa ja sulle takas 60 euroa. Sitten ihmetyksissäsi kysyisit, miksi vitussa sä noin teit, tää on mun tekemää rahaa, niin sulle vastattais "Ei ole, tää on Suomen verotus".

Vittumaista, kun rupesi miettimään.

Runopoika runoilee taas :D

Runopoika runoilee taas, vitutuksessa makaa maas. Ihmismielen vaikea on, käsittää tämä verotus armoton. Mikään ei ikinä saatana riitä, vedetään vittu kakun päältäkin, just siitä. Imekää lakisäätäjät hevonvittua, on varmaan vitun kiva rokottaa jo valmiiksi miestä ennakoilla hajotettua.

Runopoika runoilee taas, vitutuksessa makaa maas. Ihmismielen vaikea on, käsittää tämä verotus armoton. Mikään ei ikinä saatana riitä, vedetään vittu kakun päältäkin, just siitä. Imekää lakisäätäjät hevonvittua, on varmaan vitun kiva rokottaa jo valmiiksi miestä ennakoilla hajotettua.

Kaunista, kyynel vierähti silmäkulmasta. Jos käväisisi Taistelukentällä.

Tättärää! Heräsin yöllä armottomaan hammassärkyyn eikä talossa ollut tietenkään napin nappia mitään mikä voisi jeesata. Onneksi sain päivystysajan klo 12.30. Pitää kohta kipasta aposta ensiapua. Ei viitsisi valittaa mutta tää hermosärky on helvetistä, tuntuu että puoli naamaa tulessa. Sanomattakin selvää että tänään ei töihin mennä.

Etkös sä ollut hoitaja? Auttaako Burana tai Panadol hermosärkyyn?
Vai pitäiskö vetää tyyliin Lyricaa, opiaatteihin en koske.
No saat sä ainakin pehmennettyä sitä kipua ihan perus särkylääkkeillä. Mitäs sä oot tähän hätään ottanut?

Seagram, hermosärkyyn parhaiten toimii tietenkin Lyrica. Panadolia tai Buranaa kannattaa ottaa sitten kuurina ainakin alussa. Päivää vaan muillekkin!

No saat sä ainakin pehmennettyä sitä kipua ihan perus särkylääkkeillä. Mitäs sä oot tähän hätään ottanut?

Yleensä Buranaa, lähden apoon nyt, kiitos hei:)
edit. @Tepe, ajattelin itsekkin Lyricaa pyytää sitten kun pääsen sinne kidutustuoliin.

Back
Ylös Bottom