Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon ollu about 3 tuntia hereillä ja olisin ihan valmis menemää uudestaa nukkumaa, niin väsyny ja voimaton olo. Vitun flunssa. Mut pakko valvoo ku tulee Rillit Huurussa! :D

Mäpäs heräsin vasta :D Enpä muista milloin oisin saanut nukkua niin pitkään ku huvittaa :)

Oi autuutta. Itsekin haaveilin tästä ja luulin sen toteutuneen, vain huomatakseni että heräsin liian aikaisin.

Höhöhöhööööö, sua luullaankin useammin homoksi kuin mua lesboksi! Touché, magic hallway! Olinko nyt tarpeettoman ilkeä?
Olit :(

Lohdutuksena ostan suklaata. Eikun en saakaan ostaa.

No sitten silitän verhot :jahas:

Oi autuutta. Itsekin haaveilin tästä ja luulin sen toteutuneen, vain huomatakseni että heräsin liian aikaisin.
Mäpäs onnistuin. Viimekerrasta on taas jokunen viikko kun pystynyt tän tekemään. Nyt sitten koitan etsiä paikkaa mistä löytää matonkuteita ja vieläpä mustia sellaisia. Kiireetöntä ajanviettoa kera kahvin. Ihan parhautta :)

Jokos pohjosessa on ensimmäiset lumihiutaleet satanut?

Mäpäs onnistuin. Viimekerrasta on taas jokunen viikko kun pystynyt tän tekemään. Nyt sitten koitan etsiä paikkaa mistä löytää matonkuteita ja vieläpä mustia sellaisia. Kiireetöntä ajanviettoa kera kahvin. Ihan parhautta :)

Jokos pohjosessa on ensimmäiset lumihiutaleet satanut?

Matonkuteita... ? Matto... Kudos? Matonkudoksia? :D Kahvi+kiireetön aamu = WIN. :)

Ei ole Rovaniemellä satanut vielä, mutta tuolla pohjosemmassa on pikkuruisia lumipenkkoja näkyny ja metsä ollut kevyesti lumessa. Eilenkin oli 8 astetta "lämmintä", joten ei se ihan mahottoman kylmää ole täällä. Harmaata ja sateista kyllä... Siellä teilläpäin taitaakin olla bikinisäät? :)

Mä sanoisin, Bicho, ettei se marttakerho ehkä oo kauheen kaukaahaettu vaihtoehto. Kai niillä on täälläki joku mummo-organisaatio. Voin kysellä kyl oisko äireellä matonkuteita jossain varastoissa :) Saattaa tosin olla enempi värillisiä mutta eihän sitä koskaan tiiä.

Ei ole Rovaniemellä satanut vielä, mutta tuolla pohjosemmassa on pikkuruisia lumipenkkoja näkyny ja metsä ollut kevyesti lumessa. Eilenkin oli 8 astetta "lämmintä", joten ei se ihan mahottoman kylmää ole täällä. Harmaata ja sateista kyllä... Siellä teilläpäin taitaakin olla bikinisäät? :)
Jep, just tulin rantsusta ottamasta rajatonta :D

Mä sanoisin, Bicho, ettei se marttakerho ehkä oo kauheen kaukaahaettu vaihtoehto. Kai niillä on täälläki joku mummo-organisaatio. Voin kysellä kyl oisko äireellä matonkuteita jossain varastoissa :) Saattaa tosin olla enempi värillisiä mutta eihän sitä koskaan tiiä.
Minen halua värillisiä, pakko tästä kaupungista on matonkuteita löytyä. Jos ei löydy ni sit lähen hakee Tampereelta, siellä ainakin on :)

Niin no siis tarkotin, että voi olla enempi värillisiä siellä, mutta vois olla mustiakin. Samalla voisin tuoda kun haen hirvensorkkia kotoota.

Hirveä hiustenpidennyskuume. Olen siinä pisteessä, että joko leikkaan tukkani taas lyhyeksi tai sitten hankin pidennykset ja odottelen rauhassa omien hiusten kasvamista. Urgh.

Back
Ylös Bottom