Minä pistän tavarat paikoilleen käytön jälkeen, naiset eivät.
Höhöhöhööööö, sua luullaankin useammin homoksi kuin mua lesboksi! Touché, magic hallway! Olinko nyt tarpeettoman ilkeä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä pistän tavarat paikoilleen käytön jälkeen, naiset eivät.
Mäpäs heräsin vasta :D Enpä muista milloin oisin saanut nukkua niin pitkään ku huvittaa![]()
Olit :(Höhöhöhööööö, sua luullaankin useammin homoksi kuin mua lesboksi! Touché, magic hallway! Olinko nyt tarpeettoman ilkeä?
Mäpäs onnistuin. Viimekerrasta on taas jokunen viikko kun pystynyt tän tekemään. Nyt sitten koitan etsiä paikkaa mistä löytää matonkuteita ja vieläpä mustia sellaisia. Kiireetöntä ajanviettoa kera kahvin. Ihan parhauttaOi autuutta. Itsekin haaveilin tästä ja luulin sen toteutuneen, vain huomatakseni että heräsin liian aikaisin.

Mäpäs onnistuin. Viimekerrasta on taas jokunen viikko kun pystynyt tän tekemään. Nyt sitten koitan etsiä paikkaa mistä löytää matonkuteita ja vieläpä mustia sellaisia. Kiireetöntä ajanviettoa kera kahvin. Ihan parhautta
Jokos pohjosessa on ensimmäiset lumihiutaleet satanut?

Saattaa tosin olla enempi värillisiä mutta eihän sitä koskaan tiiä.Jep, just tulin rantsusta ottamasta rajatonta :DEi ole Rovaniemellä satanut vielä, mutta tuolla pohjosemmassa on pikkuruisia lumipenkkoja näkyny ja metsä ollut kevyesti lumessa. Eilenkin oli 8 astetta "lämmintä", joten ei se ihan mahottoman kylmää ole täällä. Harmaata ja sateista kyllä... Siellä teilläpäin taitaakin olla bikinisäät?![]()
Minen halua värillisiä, pakko tästä kaupungista on matonkuteita löytyä. Jos ei löydy ni sit lähen hakee Tampereelta, siellä ainakin onMä sanoisin, Bicho, ettei se marttakerho ehkä oo kauheen kaukaahaettu vaihtoehto. Kai niillä on täälläki joku mummo-organisaatio. Voin kysellä kyl oisko äireellä matonkuteita jossain varastoissaSaattaa tosin olla enempi värillisiä mutta eihän sitä koskaan tiiä.

Jos löydät ni tänne vaan :DNiin no siis tarkotin, että voi olla enempi värillisiä siellä, mutta vois olla mustiakin. Samalla voisin tuoda kun haen hirvensorkkia kotoota.
Huomenta! Hieno olo, pari muijaa oli täällä myös.
Mutta ei ole enää? Tänne minun kämppääni muijat eivät edes pääsisi, vaikka haluaisivat!
Teude on pahin pelimies known to human.
Haa-haa! Jälleen kerran onnistui :D