OMG ja vittu LOL :DNainen, sä niin viet polvet mun alta. Ja jalat kans. Punastelen puhelimessa sun kanssas! OMG!
Ps. Varastit mun linen ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OMG ja vittu LOL :DNainen, sä niin viet polvet mun alta. Ja jalat kans. Punastelen puhelimessa sun kanssas! OMG!
OMG ja vittu LOL :D
Ps. Varastit mun linen ;)
Onneks sulla on sentään kaikki raajat vielä paikallaan :D ois ihan kauhee jos olisit virheellinen harakka :DMä oon tällanen varasteleva harakka :D
Ei hitto, repesin :lol2:^ Hankkikaa huone :D

Enkai mä nyt kaikkien kanssa voi heti lähtee huonetta hommaamaan, jotain rotia sentään![]()
Olen monta kertaa epäillyt sua mieheksi, mutta kyllä sun on sittenkin pakko olla nainen, koska tuollaisen päätöksen voi tehdä vain oikea nainen :DIstun tässä enkä suostu tekemään siitä jauhelihasta sitten mitään muutakaan, koska se on ainoa oikea ratkaisu.
Kauankos se maito on pöydällä ollut. Siitä lämmenneestä maidostahan nimenomaan pystyy tekeen ruokaa jos ei ole vielä pilaantunutMeitsi ainakin yön yli lämmenneestä maidosta on ihan onnistuneesti tehnyt ruokaa..
No ehkä mä sitten kokeilen sen makaronilaatikon ja letut.Bakteereja on sitten niin paljon etten joisi. Mutta eivät ole vielä pilanneet maitoa, joten itse tekisin tuosta välittömästi ruokaa, ennen kuin pilaavat maidon.Onko näin..? Hmm.. yritän nyt miettiä mihin aikaan tein illalla protskupirtelön... hmm. Ehkä se oli kahdeksan-yhdeksän aikaan? En tiiä.
Minä pistän tavarat paikoilleen käytön jälkeen, naiset eivät.Niin, mutta silti unohdin sen pöydälle, mikä on kovin miesmäistä, koska nainen laittaa aina kaiken takaisin paikalleen heti käytön jälkeen. Right?No ehkä mä sitten kokeilen sen makaronilaatikon ja letut.