Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta. Taas ois perjantai. Oli sen verran vauhdikas yö taas, että nukkumisesta tuli vähän nitkuttelua. Toivotaan, että nuo treenin jälkeiset vipat alkaa tasottumaan. Iltatreenit menee vaan, niin pirun myöhään.

Huomenta !

Nukutti pirun hyvin :)

Illalla olisi jumpat ja sen jälkeen reidet/pohkeet/etu- ja sivuolkapäät. Treeniä 2.5h. Illalla ei tarvitse unta houkutella.

Kyllä voi :D

Ja huomenia vain kaikille, tulossa hieno viikonloppu -Eiks je :)

Hah! Hienoa!: D Ihan kiva viikonloppu luvassa täälläkin. Tänään ja huomenna töitä, huomenna illalla saunaseuraksi pilvelleni pyrähtää yks tumma enkelinainen ja sunnuntai on vapaata, eli uneliaan ihmisen jultid!

Heyheyhey heyhey, heyyyy!

Hiiiiiii Krustyyyyyy!!

Nyt ois pienet perhoset vatsassa, tavallaan kivaa mutta ei kuitenkaan. :D

No ei oo. Tylsää on ku Turussa taas luultavasti.
Norsukuninkaalle äkkiä jotain sutinaa, eihän tylsät viikonloput ole mistään kotoisin :D

Hah! Hienoa!: D Ihan kiva viikonloppu luvassa täälläkin. Tänään ja huomenna töitä, huomenna illalla saunaseuraksi pilvelleni pyrähtää yks tumma enkelinainen ja sunnuntai on vapaata, eli uneliaan ihmisen jultid!
Kuulostaa aivan suunnitelmalta, odotettavissa vauhdikas vapaaviikonloppu täälläkin suunnassa :)

Hiiiiiii Krustyyyyyy!!

Nyt ois pienet perhoset vatsassa, tavallaan kivaa mutta ei kuitenkaan. :D

Miehetkö ne Byrdin vatsaan perhosia tuo?

Kaira voisit lunastaa ton mun vanhan sänkyn, niin saisin pakotettua itseni sinne sänkykauppaan viikonloppuna :D kuljetus JKL myös järjestynee ;)

Ehdin yöllä sen verran torkahtaa, että näin "Twilight Zone" unta.

Unessa menin strippiklubille vaimoni kanssa ja näin kerralla kolme exääni. Yksi heistä meni aivan sekaisin, kun vaimoni kumartui ja puhui korvaani tarjoten minulle "likaista 30". Aina kun hän toisti tämän "likainen 30", niin yksi kerrallaan kaikki tajusivat kuka olen ja menivät ihan friikeiksi. Vaimoa ja minua se nauratti aivan helvetisti.

Ja kyllä, päästin hänet unessa pois keittiöstä että sai viedä minut tissibaariiin.

Kaira voisit lunastaa ton mun vanhan sänkyn, niin saisin pakotettua itseni sinne sänkykauppaan viikonloppuna :D kuljetus JKL myös järjestynee ;)

No joko sinä tuot sen? Minä oon oman sänkyni heittäny jo parvekkeelta alas! :D

Unessa menin strippiklubille vaimoni kanssa ja näin kerralla kolme exääni. Yksi heistä meni aivan sekaisin, kun vaimoni kumartui ja puhui korvaani tarjoten minulle "likaista 30". Aina kun hän toisti tämän "likainen 30", niin yksi kerrallaan kaikki tajusivat kuka olen ja menivät ihan friikeiksi. Vaimoa ja minua se nauratti aivan helvetisti.

Ja kyllä, päästin hänet unessa pois keittiöstä että sai viedä minut tissibaariiin.

Mä näin unta, että palavasilmäinen kauhean kokoinen karju salin pukkarissa nosteli mut hiuksista seinälle ja uhkas keittiöveitsellä leikata mun hiukset ja vetää kurkun auki. Cheerful!

Back
Ylös Bottom