Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa määää vai? :wtf:We know who you are.
Kyllä voi :DJa huomenta!Onpas usvaista tuolla pihamaalla... Voisko soittaa töihin, etten löydä perille tuollaisessa hernerokassa?

Kyllä voi :D
Ja huomenia vain kaikille, tulossa hieno viikonloppu -Eiks je![]()
Kyllä voi :D
Ja huomenia vain kaikille, tulossa hieno viikonloppu -Eiks je![]()
Heyheyhey heyhey, heyyyy!
Norsukuninkaalle äkkiä jotain sutinaa, eihän tylsät viikonloput ole mistään kotoisin :DNo ei oo. Tylsää on ku Turussa taas luultavasti.
Kuulostaa aivan suunnitelmalta, odotettavissa vauhdikas vapaaviikonloppu täälläkin suunnassaHah! Hienoa!: D Ihan kiva viikonloppu luvassa täälläkin. Tänään ja huomenna töitä, huomenna illalla saunaseuraksi pilvelleni pyrähtää yks tumma enkelinainen ja sunnuntai on vapaata, eli uneliaan ihmisen jultid!

Hiiiiiii Krustyyyyyy!!
Nyt ois pienet perhoset vatsassa, tavallaan kivaa mutta ei kuitenkaan. :D
Kaira voisit lunastaa ton mun vanhan sänkyn, niin saisin pakotettua itseni sinne sänkykauppaan viikonloppuna :D kuljetus JKL myös järjestynee ;)
Unessa menin strippiklubille vaimoni kanssa ja näin kerralla kolme exääni. Yksi heistä meni aivan sekaisin, kun vaimoni kumartui ja puhui korvaani tarjoten minulle "likaista 30". Aina kun hän toisti tämän "likainen 30", niin yksi kerrallaan kaikki tajusivat kuka olen ja menivät ihan friikeiksi. Vaimoa ja minua se nauratti aivan helvetisti.
Ja kyllä, päästin hänet unessa pois keittiöstä että sai viedä minut tissibaariiin.