Jaahas, siinä meni mun saunailta :( Enhän minä voi sinne tulla jos teillä on jotain sänkytouhuja alasti hyppimään. Menee teidän pulla ja kahvit väärään kurkkuun :D
Kyl mää sun kanssas mieluummin saunon, muruseni

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas, siinä meni mun saunailta :( Enhän minä voi sinne tulla jos teillä on jotain sänkytouhuja alasti hyppimään. Menee teidän pulla ja kahvit väärään kurkkuun :D

Norsukuninkaalle äkkiä jotain sutinaa, eihän tylsät viikonloput ole mistään kotoisin :D
Ja jos Tepe tulee kuokkimaan ni pistetään se Urtsin kaa saunomaan :DKyl mää sun kanssas mieluummin saunon, muruseni![]()
Ja jos Tepe tulee kuokkimaan ni pistetään se Urtsin kaa saunomaan :D
Luulen että melkoista sielujen sympatiaa kokisivat herrat keskenään saunoessaJoo! Ukot keskenään ja akat keskenään. Saavat ukot siellä purkaa tuntojaan siellä toisilleen.
Mitä viittitä?Älkää viittikö!
No niin Judis, elä jännitä. :D Good luck!Minä lähden naisiin. Hei hei.
Minä lähden naisiin. Hei hei.
Oih ja AwwwTiedän tunteen ja se on ihana :haart:
Kyl mää sun kanssas mieluummin saunon, muruseni![]()
Ja jos Tepe tulee kuokkimaan ni pistetään se Urtsin kaa saunomaan :D
Joo! Ukot keskenään ja akat keskenään. Saavat ukot siellä purkaa tuntojaan siellä toisilleen.
Luulen että melkoista sielujen sympatiaa kokisivat herrat keskenään saunoessa![]()
Emäntä laittaa sumpit tulemaan ja varautuu syöttämään meille sitä pullaa..Urtsin kanssa voidaan viettää miestenvuoro ja silitellä toisiamme lauteilla ;) Saatte te akat viettää herkkää aikaa keskenänneEmäntä laittaa sumpit tulemaan ja varautuu syöttämään meille sitä pullaa..
Urtsia ei saa silitellä saunassa, se suuttuu verisesti. Etkä sitte kastele sitä! Eiku... millon susta Tepe tietää, että sä oot tosissas? :D
Ei saa silittää, ei kastella... jo on herkkiä miehiä siellä teillä päin. Kyllä kai mä olen tosissani, jos otan oman sängyn mukaan ja tulen saunomaan :D Sitäpaitsi, Urtsille voin avautua ja kertoa unelmistani, koska Urtsi ymmärtää ja osaa kuunnella toisin kun te naiset ;)
Kaira varmaan sitten ilmoo osotteen :D Ja mitä tuohon kuuntelemiseen tulee niin luulin, että olen aika hyvä siinä mutta en tiedä enää mihinkä määrään te miehet olette tyytyväisiäEi saa silittää, ei kastella... jo on herkkiä miehiä siellä teillä päin. Kyllä kai mä olen tosissani, jos otan oman sängyn mukaan ja tulen saunomaan :D Sitäpaitsi, Urtsille voin avautua ja kertoa unelmistani, koska Urtsi ymmärtää ja osaa kuunnella toisin kun te naiset ;)

Urtsi on kuitenkin aika herkkä mies, tunteellinen ja kaikkee. Hyvä se on kuuntelemaan, Mamma suosittelee :haart: Harva vieras on aiemmin sänkyä ottanu mukaan tullessaan saunomaan... :D
Kaira varmaan sitten ilmoo osotteen :D Ja mitä tuohon kuuntelemiseen tulee niin luulin, että olen aika hyvä siinä mutta en tiedä enää mihinkä määrään te miehet olette tyytyväisiä![]()