Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lukemalla ne lomat hukkaan menee. Pakkiksella ei. :D

Voihan sen tietysti noinkin ajatella :D Lukeminen vaan hyödyttäis elämää aika paljon enemmän.

Väsyttää..

Kohta himaan vetää preworkkii ja sit jumpalle..

Joo. olkapäässä limapussin tulehdus. puudutusaine + kortisoni ruikattu neulalla olkapäähän. viikko lomaa. no, salikorttikin loppui sopivasti.

tuli pahamieli lääkärissä kun käytiin keskustelu jonka aloitti lääkäri "mitä sä siellä salilla oikein oikeesti teet ? jotain penkkiä ? punnerrus juttuja ?" joo niitäkin "joo tää hauiksen jänne..tai tää tässä tuntuu ihan normaalilta..mutta et sä varmaan hauista teekään juuri ollenkaan.." niin..joo..en niin.. :(

nimim. ikuisesti katkera lääkärille mitoilla 170 cm / 85 kg. hauis 42cm.

Syön raaka sipuli mieluummin
.jpg

Hoono soomi?

Mä meinaan tällä viikolla kirjottaa ihka oikean kirjeen. Sähköposti on niin persoonaton :) Miks ihmiset on hylänneet kaikki perinteiset menetelmät ihan tyysti. En ymmärrä :rolleyes:

Mä meinaan tällä viikolla kirjottaa ihka oikean kirjeen. Sähköposti on niin persoonaton :) Miks ihmiset on hylänneet kaikki perinteiset menetelmät ihan tyysti. En ymmärrä :rolleyes:

Jos pistän sen osotteen privana? :D

Judis on kunnon mentoori! :puntti:

Enkä ole. Haluan vain lasten ymmärtävän varhain, ettei judo, saati elämä yleensä ole kivaa. Tykkään muistuttaa muksuja siitä, että treeneissä minä olen pomo ja minun vallassani on se, voivatko he käydä juomassa. Kaikki tämä tähtää siihen, että he eivät lannistu vanhempina huomatessaan elämän olevan kovaa, kuten minä olen opettanut. Olisittepa nähneet niiden ilmeet, kun sanoin "viisi kierrosta kyykkykävelyä".

:anssi: Useammin oon kirjoittanu "sellaisen" kirjeen paperille kuin sähkösesti :) Toki viimeisimmästä on jonkun verran aikaa, mutta kuitenkin

Miten te aina onnistutte moisissa? :D Edes armeijassa tetsatessa ei oltu mitenkään hirveän kuraisia. Pitää osata valita mihin syöksyy ;)

Tää on taitolaji tämäkin... Koko polku ainakin miun kohalla oli mutaista ja kun kerran oli aloittanut niin siinähän reunoilla koitin juosta ja sit kävi 'humps' ja maata ei ollutkaan enään pelkästään kenkien alla. Olipahan ainakin pehmeä kaatuminen!

Kirjeet on ihania! Lähettelin joskus kirjeita muutaman ystävän kanssa kun oltiin eripuolilla maailmaa ja oli sen saaminen ihan eri asia, kuin mailin avaaminen. Olkoonkin, että jutut oli ehkä vähän vanhentuneita, mutta kirjeisiin on oikeesti nähty vaivaa ja ne on just vastaanottajalle tehtyjä, eikä lähetetty 100 muullekin ihmiselle ketjuna..

Ihana :) Makin voisin koittaa. Lahetan vaikka kummipojalle kortin + kirjeen. Se on alle puolivuotias joten ei tajua moisista mitaan, mutta saa sitten vanhempana katsoa miten kiva kummitati silla on :rolleyes:

Tekisi hirveasti mieli katsoa Eastendersin uusin jakso, mutta pitaisi varmaan odottaa kunnes poikaystava tulee kotiin koska han haluaa varmasti katsoa sen myos. Mokoma sai mut koukkuun tohon typeraan sarjaan...

Enkä ole. Haluan vain lasten ymmärtävän varhain, ettei judo, saati elämä yleensä ole kivaa. Tykkään muistuttaa muksuja siitä, että treeneissä minä olen pomo ja minun vallassani on se, voivatko he käydä juomassa. Kaikki tämä tähtää siihen, että he eivät lannistu vanhempina huomatessaan elämän olevan kovaa, kuten minä olen opettanut. Olisittepa nähneet niiden ilmeet, kun sanoin "viisi kierrosta kyykkykävelyä".

Oikein! Niistä tulee vielä elämän kestäviä tyyppejä Judiksen koulussa.

Kirjeet on ihania! Lähettelin joskus kirjeita muutaman ystävän kanssa kun oltiin eripuolilla maailmaa ja oli sen saaminen ihan eri asia, kuin mailin avaaminen. Olkoonkin, että jutut oli ehkä vähän vanhentuneita, mutta kirjeisiin on oikeesti nähty vaivaa ja ne on just vastaanottajalle tehtyjä, eikä lähetetty 100 muullekin ihmiselle ketjuna..
Niin totta. Niitä on kiva saada ja niitä on kiva lähettää. Kuitenkin ne itse kirjoitetut kirjeet on niin paljon persoonallisempia :)

Ihana :) Makin voisin koittaa. Lahetan vaikka kummipojalle kortin + kirjeen. Se on alle puolivuotias joten ei tajua moisista mitaan, mutta saa sitten vanhempana katsoa miten kiva kummitati silla on :rolleyes:
Lähetä ihmeessä. Mukava sitten vanhempana hänen niitä lukea.

Saisitkohan sä mitään selvää ku mä en osaa puhua Rovaniemeä :D

Luultavasti kävisi niin, että joutuisin hampaita kiristellen lukemaan "etelää" ;)

Judiksen oppeja toteutetaan muuallakin. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom