Lukemalla ne lomat hukkaan menee. Pakkiksella ei. :D
Voihan sen tietysti noinkin ajatella :D Lukeminen vaan hyödyttäis elämää aika paljon enemmän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lukemalla ne lomat hukkaan menee. Pakkiksella ei. :D
Kyllä minä sen tiedän, kuhan vaan härnäsin. :D Pitääkin tästä mennä...Voihan sen tietysti noinkin ajatella :D Lukeminen vaan hyödyttäis elämää aika paljon enemmän.
Syön raaka sipuli mieluummin![]()
Mä meinaan tällä viikolla kirjottaa ihka oikean kirjeen. Sähköposti on niin persoonatonMiks ihmiset on hylänneet kaikki perinteiset menetelmät ihan tyysti. En ymmärrä
![]()
Judis on kunnon mentoori!![]()
Mä meinaan tällä viikolla kirjottaa ihka oikean kirjeen. Sähköposti on niin persoonatonMiks ihmiset on hylänneet kaikki perinteiset menetelmät ihan tyysti. En ymmärrä
![]()
Useammin oon kirjoittanu "sellaisen" kirjeen paperille kuin sähkösesti
Toki viimeisimmästä on jonkun verran aikaa, mutta kuitenkinMiten te aina onnistutte moisissa? :D Edes armeijassa tetsatessa ei oltu mitenkään hirveän kuraisia. Pitää osata valita mihin syöksyy ;)
![]()
Saisitkohan sä mitään selvää ku mä en osaa puhua Rovaniemeä :DJos pistän sen osotteen privana? :D
![]()
Makin voisin koittaa. Lahetan vaikka kummipojalle kortin + kirjeen. Se on alle puolivuotias joten ei tajua moisista mitaan, mutta saa sitten vanhempana katsoa miten kiva kummitati silla on 
Enkä ole. Haluan vain lasten ymmärtävän varhain, ettei judo, saati elämä yleensä ole kivaa. Tykkään muistuttaa muksuja siitä, että treeneissä minä olen pomo ja minun vallassani on se, voivatko he käydä juomassa. Kaikki tämä tähtää siihen, että he eivät lannistu vanhempina huomatessaan elämän olevan kovaa, kuten minä olen opettanut. Olisittepa nähneet niiden ilmeet, kun sanoin "viisi kierrosta kyykkykävelyä".
Niin totta. Niitä on kiva saada ja niitä on kiva lähettää. Kuitenkin ne itse kirjoitetut kirjeet on niin paljon persoonallisempiaKirjeet on ihania! Lähettelin joskus kirjeita muutaman ystävän kanssa kun oltiin eripuolilla maailmaa ja oli sen saaminen ihan eri asia, kuin mailin avaaminen. Olkoonkin, että jutut oli ehkä vähän vanhentuneita, mutta kirjeisiin on oikeesti nähty vaivaa ja ne on just vastaanottajalle tehtyjä, eikä lähetetty 100 muullekin ihmiselle ketjuna..

Lähetä ihmeessä. Mukava sitten vanhempana hänen niitä lukea.IhanaMakin voisin koittaa. Lahetan vaikka kummipojalle kortin + kirjeen. Se on alle puolivuotias joten ei tajua moisista mitaan, mutta saa sitten vanhempana katsoa miten kiva kummitati silla on
![]()
Saisitkohan sä mitään selvää ku mä en osaa puhua Rovaniemeä :D