Meinasitko varastaa mun joulun? :wtf:
Ei kun meinasin viettää yhteisen joulun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meinasitko varastaa mun joulun? :wtf:
Oih, sepäs on enemmän kuin huikeaa :D Tulee sit varmaan aika kiihkeä ja puksuttelun täyteinen joulu ;)Ei kun meinasin viettää yhteisen joulun.
Buongiorno! Olipas yö. Harrastin unissani seksiä Pumpasen Viivin kanssa. Ja se oli todella hämmentävän todentuntuinen uni :wtf: En tiedä mistä Viivi nyt oli alitajuntaan eksyny, mutta en valita. Eikä valittanu Viivikään :D
Unet on kyllä silleen kuvanlaadullisesti parantunu uuden tyynyn ostamisen jälkeen, joten ainakin tässä vaiheessa suhteellisen kallista "ihmetyynyä" voi pitää hyvänä investointina..
Mua ei tietenkään kiinnosta, mutta jotain miehiä saattaa kiinnostaa, ottiko Viivi pilottia myös mutasempaan maastoon? Eli suostuiko ottamaan penisilliinihoidon suppona? Pääsitkö heittämään siis hintsusti anakondaa teillä tietymättömille?
Ja muistiko edes tehdä sulle maittavan lämpimän voileivän tai hyvää ruokaa seksin päätteeksi?
Toiseksi mikä on tuon tyynyn valmistaja ja malli on? Tällä nykyisellä tyynyllä tulee kyllä naista uniin, mutta noiden missien kanssa on vähän ollut hiljaisempaa, vois hommata tommosen varatyynyks.
)Onko tänään karkkipäivä?
Käsitykseni karkinsyönnistä muuttui juuri. :P