Taisin olla -99 vapaalla ja heti perään 2010.
Monen pakkislaisen naishommat taitaa mennä samaan muottiin :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taisin olla -99 vapaalla ja heti perään 2010.
Mitäpä sitä yksinäinen ihminen jouluisin muuta tekisi kuin töitä?? Vuorotöitä kun on tehnyt niin mukavampi päästää perheelliset sillon kotiin ja mennä itse töihin, kun ei ole mitään joulu perinteitä muuta ku se kotona makoilu. Sama se on sillon olla töissä. Kinkut jätän kyllä tänäkin vuonna väliin, mut ehkä sitä jotain juhlavampaa sitte tekee ruuaksi. Tod näk ei kuitenkaan jaksa.Mikäs sen mukavempaa ku popsia kinkkua ja lukea mukaansa tempaavaa opusta :D Ei sullakaan järin usein näköjään vapaita oo joulusin![]()
Joulutortillakin vois olla kova sanaKinkut jätän kyllä tänäkin vuonna väliin, mut ehkä sitä jotain juhlavampaa sitte tekee ruuaksi. Tod näk ei kuitenkaan jaksa.

Tai vaikka wingsejä ;) Tässä vaiheessa kun en vielä tiedä edes missä päin suomea olen sillon ni ei sen kummemmin jaksa suunnitella. Eka pitää selvitä jouluruuhkista läpi ja sitten ne tylsät pyhäpäivät ja sen jälkeen vielä keksiä jotain uudenvuoden lupauksia. Alkaa muute iha just ressiä puskemaan....Joulutortillakin vois olla kova sana![]()
Kiitos tästä. 2 viikkoo taas mennyt etten oo himoinnut wingsejä kermaviili-sinihomejuusto dipillä ja taas tekee mieli :DTai vaikka wingsejä ;)
Eipä kestäKiitos tästä. 2 viikkoo taas mennyt etten oo himoinnut wingsejä kermaviili-sinihomejuusto dipillä ja taas tekee mieli :D
Tuli nyt vaan mieleen. Jos sitä niillä sit menis jouluna ni ois jotain hyvää sitte ees.Se varmaan että sinne ei ole enää kuin 2 kkMistäs tää joulu nyt yhtäkkii putkahti tänne? :D

Mistäs tää joulu nyt yhtäkkii putkahti tänne? :D
Ei kyllä itellä toi joulu oikein lähde. Voisin hyvin lähteä yksin tai jonkun kanssa vaikka etelään sillon. Jos ois lapsia samassa taloudessa niin sit se vois tuntua paremminkin joululta kun ne on aina niin innoissaan siitä. Ei vaan taida täksi jouluksi ainakaan omia ehtiä hankkimaan..:D
Mut joka tapauksessa älkää te jouluihmiset nyt ainakaan ennen joulukuun alkua alkako vouhottamaan tosta

Meinasitko varastaa mun joulun? :wtf:Itse aion tänä jouluna rakastella kiihkeästi mukavan naisen kanssa koko joulun ajan. Syödä kinkkua, karjalan piirakoita/paistia, laatikoita, piparia, torttua jne.. Käydä ulkoilemassa kipakassa pakkasessa lumen naristessa kenkien alla ja joulutulien valaistessa hiljaista maisemaa. Tämän päälle voi sitten juoda terästettyä glögiä, laittaa saunan tulille ja juoda jouluolutta saunassa. Illalla villasukat jalassa takkatulen luodessa tunnelmaa juoda punaviiniä, glögiä, jotain terävää ja panna puksutella taas menemään niin että kohta on taas nälkä ja voi ottaa lisää kinkkua, että jaksaa taas sitten seuraavana päivänä avata naisen joulurusettisringit ja toimia pukkina..
Tilanne päivitys: Satus edelleen sinkku, mutta voin kertoa että elämme jännittäviä aikoja ;) Tällä viikolla olen tehnyt jo joulupukille kirjeen, missä toivoin rauhallista joulua jonkun erityisen seurassa nauraen, syöden ja katsellen kun lumi valuu taivaalta alas. Mikäs sen ihanempaa ois kun tepsutella villasukat jalassa liian suuri t-paita päällä syöden kinkkua ja juoden muutama lasi punaviiniä, kisuta koko ilta viltin alla ja sitten nukahtaa lusikkaan joulusaunan jälkeen.
Se varmaan että sinne ei ole enää kuin 2 kk![]()