Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikäs sen mukavempaa ku popsia kinkkua ja lukea mukaansa tempaavaa opusta :D Ei sullakaan järin usein näköjään vapaita oo joulusin :)
Mitäpä sitä yksinäinen ihminen jouluisin muuta tekisi kuin töitä?? Vuorotöitä kun on tehnyt niin mukavampi päästää perheelliset sillon kotiin ja mennä itse töihin, kun ei ole mitään joulu perinteitä muuta ku se kotona makoilu. Sama se on sillon olla töissä. Kinkut jätän kyllä tänäkin vuonna väliin, mut ehkä sitä jotain juhlavampaa sitte tekee ruuaksi. Tod näk ei kuitenkaan jaksa.

Joulutortillakin vois olla kova sana :)
Tai vaikka wingsejä ;) Tässä vaiheessa kun en vielä tiedä edes missä päin suomea olen sillon ni ei sen kummemmin jaksa suunnitella. Eka pitää selvitä jouluruuhkista läpi ja sitten ne tylsät pyhäpäivät ja sen jälkeen vielä keksiä jotain uudenvuoden lupauksia. Alkaa muute iha just ressiä puskemaan....

Joulutortut :kuola:

Itse aion tänä jouluna rakastella kiihkeästi mukavan naisen kanssa koko joulun ajan. Syödä kinkkua, karjalan piirakoita/paistia, laatikoita, piparia, torttua jne.. Käydä ulkoilemassa kipakassa pakkasessa lumen naristessa kenkien alla ja joulutulien valaistessa hiljaista maisemaa. Tämän päälle voi sitten juoda terästettyä glögiä, laittaa saunan tulille ja juoda jouluolutta saunassa. Illalla villasukat jalassa takkatulen luodessa tunnelmaa juoda punaviiniä, glögiä, jotain terävää ja panna puksutella taas menemään niin että kohta on taas nälkä ja voi ottaa lisää kinkkua, että jaksaa taas sitten seuraavana päivänä avata naisen joulurusettisringit ja toimia pukkina..

Mistäs tää joulu nyt yhtäkkii putkahti tänne? :D

Ei kyllä itellä toi joulu oikein lähde. Voisin hyvin lähteä yksin tai jonkun kanssa vaikka etelään sillon. Jos ois lapsia samassa taloudessa niin sit se vois tuntua paremminkin joululta kun ne on aina niin innoissaan siitä. Ei vaan taida täksi jouluksi ainakaan omia ehtiä hankkimaan..:D
Mut joka tapauksessa älkää te jouluihmiset nyt ainakaan ennen joulukuun alkua alkako vouhottamaan tosta

Ei kyllä itellä toi joulu oikein lähde. Voisin hyvin lähteä yksin tai jonkun kanssa vaikka etelään sillon. Jos ois lapsia samassa taloudessa niin sit se vois tuntua paremminkin joululta kun ne on aina niin innoissaan siitä. Ei vaan taida täksi jouluksi ainakaan omia ehtiä hankkimaan..:D
Mut joka tapauksessa älkää te jouluihmiset nyt ainakaan ennen joulukuun alkua alkako vouhottamaan tosta

Erilaiset joulut on aina kivoja. Lähdetäänkö jonneki reissuun? :)

Itse aion tänä jouluna rakastella kiihkeästi mukavan naisen kanssa koko joulun ajan. Syödä kinkkua, karjalan piirakoita/paistia, laatikoita, piparia, torttua jne.. Käydä ulkoilemassa kipakassa pakkasessa lumen naristessa kenkien alla ja joulutulien valaistessa hiljaista maisemaa. Tämän päälle voi sitten juoda terästettyä glögiä, laittaa saunan tulille ja juoda jouluolutta saunassa. Illalla villasukat jalassa takkatulen luodessa tunnelmaa juoda punaviiniä, glögiä, jotain terävää ja panna puksutella taas menemään niin että kohta on taas nälkä ja voi ottaa lisää kinkkua, että jaksaa taas sitten seuraavana päivänä avata naisen joulurusettisringit ja toimia pukkina..
Meinasitko varastaa mun joulun? :wtf:

Oli pakko käydä noutaa sinkkupuolelta oma joulunajan toive:
Tilanne päivitys: Satus edelleen sinkku, mutta voin kertoa että elämme jännittäviä aikoja ;) Tällä viikolla olen tehnyt jo joulupukille kirjeen, missä toivoin rauhallista joulua jonkun erityisen seurassa nauraen, syöden ja katsellen kun lumi valuu taivaalta alas. Mikäs sen ihanempaa ois kun tepsutella villasukat jalassa liian suuri t-paita päällä syöden kinkkua ja juoden muutama lasi punaviiniä, kisuta koko ilta viltin alla ja sitten nukahtaa lusikkaan joulusaunan jälkeen.

Se varmaan että sinne ei ole enää kuin 2 kk :)

Kappas joo. :D Alle vartin päästä se ois tasan 2 kk. Aika rientää ja minä myös, nimittäin vällyjen alle odottamaan huomista ja tiistaita. ;) Good times.

Öitä kaikille petterin pienille punakuonoille.

Meillä oli kavereiden kanssa eräs vuosi '100-yötä jouluun' juhlat. Oli glögit ja tonttulakit.. Veikeetä olla joulutunnelmissa joskus syyskuun puolella :D

Back
Ylös Bottom