Ottaisin 2 min keihästämisestä koska vaan
:D
Ryntääminen tai kiinnipitäminenkin vois vielä mennä.
Läpiajo olisi tietysti paras.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ottaisin 2 min keihästämisestä koska vaan
Hyökkääjä vasemmalta puolelta ilmoittautuuEn mä pelannut ku vajaa 2 vuotta uinnin rinnalla. Siihen aikaan ei kauheesti ollut noita tyttöjen joukkueita kun pääsääntöisesti tytöt pelas ringettee siihen aikaan. Pelailtiin aina poikia vastaan
![]()
Rangaistuslaukaus ja suihkukomennus?
Kyllä mä aattelin et voisin ihan matkata johonkin toiseen pitäjään. Ei tee huonoa kulkea välillä ihan eri katuja pitkin mitä normaalisti on tottunut.
Niin teki ja tuntu nauttivan tilanteista täysin siemauksin. Hyvää reeniä sinneLiukas laituri siis. Jätkät varmaan yritti liimata sinne laidan väliin kokoajan ;) Njoooo, taidanpa lähteä tästä salille :D

Enpä ole vielä päättänyt, mutta enköhän keksi jonkun kivan paikanKuulostaa kivalta! Minne päin meinasit suunnata, onko vielä mitään suunnitelmia?
Sain siivouksen puoliväliin tässä samalla. Nyt salille mars mars ja sieltä sit töihin, ou jea...:jahas:
Hyvää reeniä sinnekkin ja työniloa 
No eipä ole käynyt mielessä. Tosin ainut mitä nuoruuden harrastuksista nykyään mielelläni edelleenkin harrastelen on sähly ja sitäkin oon koittanut jättää pois. Laskeskelin tossa, etten ole uima-altaassakaan käynyt 11 vuoteen, ennen kuitenkin asuin hallilla :D

Mä jouduin jo silloin kompensoimaan puuttuvaa pituutta voimalla joka taas toi lisää haastetta liikuttaa vähän painavempaa kroppaa, joten mun ura oli hyvin +/- nollaAivan juu. Toi uinnin jättäminen on kyllä tavallaan harmi, kun ton (radan levyisen) selän kanssa vois kuvitella kellumisen/liukumisen olevan äärettömän helppoa...:D Tosin lihakset sitten vastaavasti painaa ja vaikeuttaa uimista... Eli takaisin lätkään vaan!![]()
Jääkiekkoonkaan en kauheesti enää syty, joten ei ois mitään muuta tarjolla? :D...and go buy proper cameras with proper microphones.

Gentlemen, start your engines!
Kohta tiänpäälle![]()
Mä jouduin jo silloin kompensoimaan puuttuvaa pituutta voimalla joka taas toi lisää haastetta liikuttaa vähän painavempaa kroppaa, joten mun ura oli hyvin +/- nollaJääkiekkoonkaan en kauheesti enää syty, joten ei ois mitään muuta tarjolla? :D

Ehkä pitäisi kerta noin kovasti uskot mahdollisuuksiini yleisurheilun saralla :wtf:Eli huomenna Harjulle?![]()
Ehkä pitäisi kerta noin kovasti uskot mahdollisuuksiini yleisurheilun saralla :wtf:

Sorry mut taitaa kyllä jäädä huomenna välistä aamu-urheilut noiden yövuorojen takiaOikein! Ja kyllä säkin alat siinä vaiheessa uskoa kun on kasassa yli 5000 pistettä eka päivän jälkeen..:D Ei muuta kun kaivat trikoot valmiiksi kaapista niin soitan aamulla kun tuun hakemaan![]()

Minä oon.Oletpas sinä salamyhkäinenMistäköhän sais motivaation tarttua hetkeks kotihommiin. Koneelle jumittuminen kera kahvin tuntuu vaan nyt paljon mielekkäämmältä toiminnalta.
Niin teki ja tuntu nauttivan tilanteista täysin siemauksin. Hyvää reeniä sinne![]()
Olen tässä saanut imuroitua, mopattua, pölyt pyyhittyä sekä pyyhkinyt ovet ja eteisen roiskeet seiniltä. Pyykkikone laulaa ja seuraavana vuorossa ruuanlaitto. Nyt voin kohta rauhoittua suihkun kautta tekemään sitten niitä mielekkäämpiä asioitaMinä oon.![]()
Sitä kannattaa tehä, mikä sillä hetkellä tuntuu mukavimmalta. Ja sitten ko inspis iskee niin se iskee...

Mitäs tänään syödään? :D Itsekkin suuntaan kohta tuonne kanan ja kasvisten maailmaan.En ihmettele yhtään, elleivät nyt ihan umpihomoja olleet. Ja kiitos, hyvin kulkikin. Maha vain huutaa sapuskaa, onneksi asia on korjautumassa par'aikaa.