Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en pysty ku yövuorossa höpöttelemään puhelimessa. Sulla on vissiin joustava esimies kerta läyhäät päivät pitkät :D

"Esimies"? Mikä se on..? :D No ensinnäkin, minä en läyhää puhelimessa (niin kuin eräs ;) ) Toiseksi, puhelimessa iso osa työpäivästä toki menee muutenkin, joten kyllä sinne väliin noita ei-niin-virallisia puheluita hyvin ehtii mahduttamaan kun hoitaa nekin tehokkaasti..:D

onks sulla joku tuplakelaus päällä, kun nui hyvin olet edellä?

Jotain äkäistä sen on pakko olla, vastapainoksi soittamalleni kansanmusiikki/ taidehöpötykselle :)
Ei vaan vuorotyö mikä menee miten sattuu :) Eilinen oli viikon ainut vapaa, joten loogisesti on jo ihan maanantai mulle :D

Ei vaan vuorotyö mikä menee miten sattuu :) Eilinen oli viikon ainut vapaa, joten loogisesti on jo ihan maanantai mulle :D

ymmärrän. Se kyllä pistää rytmin tosi tehokkaasti sekasin! Ainut hyvä puoli siinä on, että joskus sattuvat ihmeelliset herätykset ei pistä koko viikon rytmiä sekaisin.

e: meikä ei taas vaan osaa.

ymmärrän. Se kyllä pistää rytmin tosi tehokkaasti sekasin! Ainut hyvä puoli siinä on, että joskus sattuvat ihmeelliset herätykset ei pistä koko viikon rytmiä sekaisin.
Rytmi on sekaisin kuin seinäkello, mut on tässä sitten omia hyviäkin puolia... Ei vaan just nyt tuu mieleen :D Onneks mulla on 3 viikon päästä taas viikonloppu vapaa ja voi suunnitella jotain super kivaa tekemistä :)

Rytmi on sekaisin kuin seinäkello, mut on tässä sitten omia hyviäkin puolia... Ei vaan just nyt tuu mieleen :D Onneks mulla on 3 viikon päästä taas viikonloppu vapaa ja voi suunnitella jotain super kivaa tekemistä :)

Sitä vapaata odotellessa :D :D

Mulla on ihmeenpaljon ollut vapait viikonloppuina viimeaikoina. Teen vaan jotain 4-5 tunnin tynkävuoroja viikolla. Mieluummin tekisin pari täyttäpäivää viikonloppuna ni ois viikollakin vapaata tehdä koulujuttuja yms.

Voi katsoa yöllä NHL:ää!
Mikäs sen mukavampaa onkaan :D

Sitä vapaata odotellessa :D :D

Mulla on ihmeenpaljon ollut vapait viikonloppuina viimeaikoina. Teen vaan jotain 4-5 tunnin tynkävuoroja viikolla. Mieluummin tekisin pari täyttäpäivää viikonloppuna ni ois viikollakin vapaata tehdä koulujuttuja yms.
Itseasiassa odotan tuota vapaata kuin kuuta nousevaa :) Nuo viikkovapaat on kyllä omalla tavallaan ihan kivojakin. Kerkiää tarvittaessa hoitaa juoksevia asioita ja tehä sellaista mitä ei voi viikonloppuisin tehdä.

Itseasiassa odotan tuota vapaata kuin kuuta nousevaa :) Nuo viikkovapaat on kyllä omalla tavallaan ihan kivojakin. Kerkiää tarvittaessa hoitaa juoksevia asioita ja tehä sellaista mitä ei voi viikonloppuisin tehdä.

Vapaa päivät on aina kivoja (: Mut uskon, että oot innoissasi tuosta viikonloppuvapaasta. On niissä joku oma luksuksensa kuitenkin.

Vapaa päivät on aina kivoja (: Mut uskon, että oot innoissasi tuosta viikonloppuvapaasta. On niissä joku oma luksuksensa kuitenkin.
No älä. Pitää varmaan tehdä joku pieni reissu johonkin muihin maisemiin ni katkasee hyvin arkea :)

No nimenomaan, hienoa että sinäkin ymmärrät :D
Olenhan sentään pelannut jääkiekkoa itsekkin niin miksipä en ymmärtäisi :)

Viimeksi muokattu:
Mitä mitä mitä, miksi minulle ei ole kerrottu tätä aikaisemmin?! Kerroppas vähän lisää!
Eipä ole tullut puheeksi. Eikai siinä nyt mitään suurempia kerrottavia ole, muutakuin että näytän hyvältä munasuojissa :D

No älä. Pitää varmaan tehdä joku pieni reissu johonkin muihin maisemiin ni katkasee hyvin arkea :)

Eikä tartte ees lähteä kauas. Yös jossain muualla ko omassa sängyssä ni olo on ku pitemmälläkin lomamatkalla käyneellä (:

Mitäs sinä siellä olet hämilläsi?

Eikä tartte ees lähteä kauas. Yös jossain muualla ko omassa sängyssä ni olo on ku pitemmälläkin lomamatkalla käyneellä (:
Kyllä mä aattelin et voisin ihan matkata johonkin toiseen pitäjään. Ei tee huonoa kulkea välillä ihan eri katuja pitkin mitä normaalisti on tottunut.

Mitäs sinä siellä olet hämilläsi?

No ei oo koskaan käyny mielessä mainita tollasesta? :jahas:
Jos ton ois tienny niin voinu jo ajat sitten mennä hallille toisiamme taklailemaan. Ottaisin 2 min keihästämisestä koska vaan..:D

edit.

Eipä ole tullut puheeksi. Eikai siinä nyt mitään suurempia kerrottavia ole, muutakuin että näytän hyvältä munasuojissa :D

hmm...pelkissä munasarjasuojissa..:p

Missä pelasit, millä tasolla, miten pitkään, mitä paikkaa? Onhan tuossa vaikka mitä kerrottavana! VAADIN SAADA TIETÄÄ!

No ei oo koskaan käyny mielessä mainita tollasesta? :jahas:
Jos ton ois tienny niin voinu jo ajat sitten mennä hallille toisiamme taklailemaan. Ottaisin 2 min keihästämisestä koska vaan..:D
No eipä ole käynyt mielessä. Tosin ainut mitä nuoruuden harrastuksista nykyään mielelläni edelleenkin harrastelen on sähly ja sitäkin oon koittanut jättää pois. Laskeskelin tossa, etten ole uima-altaassakaan käynyt 11 vuoteen, ennen kuitenkin asuin hallilla :D

Missä pelasit, millä tasolla, miten pitkään, mitä paikkaa? Onhan tuossa vaikka mitä kerrottavana! VAADIN SAADA TIETÄÄ!
Hyökkääjä vasemmalta puolelta ilmoittautuu :) En mä pelannut ku vajaa 2 vuotta uinnin rinnalla. Siihen aikaan ei kauheesti ollut noita tyttöjen joukkueita kun pääsääntöisesti tytöt pelas ringettee siihen aikaan. Pelailtiin aina poikia vastaan :)

Back
Ylös Bottom