Melkein! ;)
Nyt jalkoja kiusaamaan
Nyt jalkoja kiusaamaan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ei puhuttu susta ! :D
Huomenta, jaksoinpas valvoa elokuvien avulla melkein 4 asti. Hemmetin vuorotyö ja rytminvaihdot. Täytyy toivoo et vaimon paikka irtois jostain ni ei tarvis yksin kituuttaa rytmiä vaan vois houkutella toisen julmin keinoin pitämään seuraa :D
Luulen, että keinot löytyy aina :evil: Tai sitten täytyy toivoa, että valitsemani kohde on sen verran myötämielinen, ettei mitään julkeita keinoja tarvitaJulmat keinot? Mitä ne sisältää? :D
![]()
:lol2:

Jos se on "Se Oikea" niin ei varmasti tarvita, vaan molemmat leijuu pää pilvissä.Luulen, että keinot löytyy aina :evil: Tai sitten täytyy toivoa, että valitsemani kohde on sen verran myötämielinen, ettei mitään julkeita keinoja tarvita![]()

Eli se niistä pystyp....ta :lol2: Jokos J3pa on elämänsä naisen löytänyt tai saanut kiikareihinsa?Jos se on "Se Oikea" niin ei varmasti tarvita, vaan molemmat leijuu pää pilvissä.
Ja jalat tukevasti maassa. ;)
Jokos J3pa on elämänsä naisen löytänyt tai saanut kiikareihinsa?
Oletpas sinä salamyhkäinenVoipi olla tai voipi olla olemati... Hihihi...
Mistäköhän sais motivaation tarttua hetkeks kotihommiin. Koneelle jumittuminen kera kahvin tuntuu vaan nyt paljon mielekkäämmältä toiminnalta.Mistäköhän sais motivaation tarttua hetkeks kotihommiin. Koneelle jumittuminen kera kahvin tuntuu vaan nyt paljon mielekkäämmältä toiminnalta.
Mä en taida kyllä keritä tänään ees salille, mut johonkin väliin pitäis käydä lenkki heittämässä. Yleensä ku ei meinaa mihinkään saada tartuttuu ni soitan HF:n kanssa jollekulle puhelun ja touhu tulee tehtyä vähän siinä puhelun varjolla, mut nyt kaikki taitaa tällä hetkellä olla duunissaJos keksit ratkaisun, niin vinkkejä otetaan vastaan! (:
Ihmettelin juuri, että minne tääkin viikkon on hurahtanut. Mulla olis listalla vaikka mitä tehtävää vielä,joita olin suunnitellut tekeväni lomaviikon aikana, mutta olenko saanu ttehtyä? No en. Sen sijaan hakkaan päätäni seinään yhden biisin kanssa, koska en vain saa sitä päähäni. Ei sille kai mitään voi, jos on luupää ja korvakuulolta soittaminen ei ole hanskassa. Lähtisikö sittenkin salille..

Mä en taida kyllä keritä tänään ees salille, mut johonkin väliin pitäis käydä lenkki heittämässä. Yleensä ku ei meinaa mihinkään saada tartuttuu ni soitan HF:n kanssa jollekulle puhelun ja touhu tulee tehtyä vähän siinä puhelun varjolla, mut nyt kaikki taitaa tällä hetkellä olla duunissa![]()
Mun rytmillä olen jo Maanantaissa, joten et ole pahastikkaan kujalla. Suosittelen laittamaan jotain äkäistä musiikkia, silloin irtoo yleensä enemmän tehoja ;)Ei lainkaan huono idea. Miulta vaan puuttuu tuo oleellinen väline, eli hands free.. Toisaalta täällä ei ole nyt ketään, voisin pistää musiikin kovalle ja alkaa pesemään pyykkiä..
Siis hetkinen.. tänäänhän on perjantai! Olin ihan torstaissa. Olen kujalla.
Mä en taida kyllä keritä tänään ees salille, mut johonkin väliin pitäis käydä lenkki heittämässä. Yleensä ku ei meinaa mihinkään saada tartuttuu ni soitan HF:n kanssa jollekulle puhelun ja touhu tulee tehtyä vähän siinä puhelun varjolla, mut nyt kaikki taitaa tällä hetkellä olla duunissa![]()
Mä en pysty ku yövuorossa höpöttelemään puhelimessa. Sulla on vissiin joustava esimies kerta läyhäät päivät pitkät :DNo just työaikaanhan niitä puheluita kuuluukin tehdä..:D
Mun rytmillä olen jo Maanantaissa, joten et ole pahastikkaan kujalla. Suosittelen laittamaan jotain äkäistä musiikkia, silloin irtoo yleensä enemmän tehoja ;)

Jos keksit ratkaisun, niin vinkkejä otetaan vastaan! (:
Ihmettelin juuri, että minne tääkin viikkon on hurahtanut. Mulla olis listalla vaikka mitä tehtävää vielä,joita olin suunnitellut tekeväni lomaviikon aikana, mutta olenko saanu ttehtyä? No en. Sen sijaan hakkaan päätäni seinään yhden biisin kanssa, koska en vain saa sitä päähäni. Ei sille kai mitään voi, jos on luupää ja korvakuulolta soittaminen ei ole hanskassa. Lähtisikö sittenkin salille..
No just työaikaanhan niitä puheluita kuuluukin tehdä..:D