Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Työntäytteinen päivä; Ensin päivätyöt, pari tuntia kotona ja sitten illaksi/yöksi vielä hommiin.
Onneksi nyt näyttää siltä että pääsen/ehdin tuossa välissä vielä hierojalle :)
Oikea lapa ihan juntturassa, vetää välillä tuon oikean käpälänkin ihan puutuneeksi :jahas:

Tottakai, jos vaan saan jonku pyörän lainaan :D Omassa ei oo niitä renkaita vieläkään kun en oo viel tiliä uusista hommista saanu. Nyt kuitenkin sen verran tohtii lähtee jos faija lainaa pyöräänsä ni saa ysikasia ostettua :dance: +6 astettahan on ihan helle vielä!

Mulla on lauantaina jotain muuttohomoilua, mut sunnuntaille lupaa edelleen aurinkoa ja +8.
Pakko se on käydä kiskasemassa parisataa kilsaa:rolleyes:

Jahas, mulle epäonnistumisen päivä taisi koittaa vuorokauden myöhässä. En nimittäin muista koskaan sählänneeni näin paljoa keittiössä. :D Sormi auki, paistolastat lattialla, makaronit pitkin keittiötä ja sitä rataa...

Ohjelmointi = kakkaa
Hötömölö on ihan jees. Tein urani alussa sitä jopa työkseni koulun ohella. Muuten aika helvetin puuduttavaan homma. Siirryin melko nopeesti lähitukeen ja sieltä palvelinpuolelle. Ei tuota ohjelmointia ois jaksanu tehdä leipätyönä.

Jahas, mulle epäonnistumisen päivä taisi koittaa vuorokauden myöhässä. En nimittäin muista koskaan sählänneeni näin paljoa keittiössä. :D Sormi auki, paistolastat lattialla, makaronit pitkin keittiötä ja sitä rataa...
Täällä tuntuu näitä arjen keittiön sankareita olevan muutamia -Pakkiksen kokkisota-armeija :D

Perjantaita kaikille ja samalla voikin sitten toivottaa kaikille hyvää viikonloppua! Aurinkoista keliä tiedossa, joten nauttikaa hyvästä kelistä ja raikkaasta syysilmasta :) Kaikki mopoilijat ajelkaa varovasti vaikka viimesiä viedään ja muistakaa laittaa paljon vaatetta päälle.

Back
Ylös Bottom