Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Piti ihan tarkistaa ja omalta koneelta löytyi tasan yksi saksankielinen biisi. Mutta se onkin sitten sitäkin erityisempi kun eräs uskomaton nainen :haart: (baarimikko) soitti mm. sen minulle vuosi sitten marraskuussa pienessä sveitsiläisessä kylässä.. Eräs parhaista elämäni reissuista.. :5:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ötyä...

Jatketaan Seekerin valitsemalla loistavalla levyllä...Sitten lukemaan kirjaa...

edit: Ja yksi vielä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Iltaa. Duunista kotiuduttu 1h sitten ja nyt katson, kun muija makaa vuorotellen vessan lattialla tai istuu pää pöntössä oksentamassa. Ilmeisesti hyvä känni. Kerrankin saan itse nauraa, yleensä osat on toisin päin :lol2:

Kampaajalle ja ruokaostoksille!

Mä tein eilen tytöille ruokaa ja äsken söin jämiä lounaaksi. Miksi jämät maistuvat aina paremmalta kuin tuore ruoka? Tykkään pitsastakin enemmän jos se jätetään yöksi pöydälle tai jääkaappiin ja sen syö aamulla kylmänä tai mikrotettuna.

Nyt odottelen pyykkikoneen korjaajaa. Ei toi olekaan ollut rikki kuin pari viikkoa... Alkaa vähän vaatteet loppua kesken.

Back
Ylös Bottom