Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitto teidän kanssa! Nyt sitten pitää tänään mennä hakemaan satsi donitseja. :D

Käsi kramppaa, oon kuudesta asti harjotellu hiraganoja :( Missä on miun henkilökohtainen assistentti/hieroja silloin kun sitä eniten kaipaa? Kysynpähän vaan, nii. :jahas:

Ö-kei. Saankohan mä nyt sit omani vai en? Ei mulle oo ainakaan mitään viestiä tullu.

Niin vois kuvitella. Tosin menin ottaa sen Selloon, kun ei jaksa tuo keskusta nappaa. Hitto miksköhän noita ei ole Vantaalla. Täällä on, niin paljon läskejä duunareita, että se ois varmaan kultakaivos.

Niin vois kuvitella. Tosin menin ottaa sen Selloon, kun ei jaksa tuo keskusta nappaa. Hitto miksköhän noita ei ole Vantaalla. Täällä on, niin paljon läskejä duunareita, että se ois varmaan kultakaivos.

Ei kai sillä toimituspaikalla oo hevonkutun väliä? Mulla on näköjään lähin tuossa 1,5km päässä. Nice. Onneks en paljon Cittarissa käy niin ei tuu sorruttu :D

Laskarit, mutta assaria ei näy missään. Turhaan heräsin liian aikasin :(

Ei kai sillä toimituspaikalla oo hevonkutun väliä? Mulla on näköjään lähin tuossa 1,5km päässä. Nice. Onneks en paljon Cittarissa käy niin ei tuu sorruttu :D
Piti käydä täytää niiden sivuilla toivetta, että tulis Vantaalle myös :D

Back
Ylös Bottom