Sitä on selkeesti otettu oppia kissanaiselta :D
Kyl mää olen ihan omilla tavoillani oppinu elämään...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä on selkeesti otettu oppia kissanaiselta :D
Voissa paistettuja muikkuja, ah! Lasagnea, ah! Kahvia ja tuoretta pullaa, AH!
Herkkupäivä näemmä. Mitäs Johtaja muuta?
Yksi herkkuateria vain. Tänään toki kaveri sai ylipuhuttua syömään Arnoldsin donitseja, joten viikkokiintiö täys. Talo maalla, hieno luonto, linnut laulaa, vesi on hieno elementti ja elämäni naista odottelen, muuten menee ihan hyvin ;) Mites elämä Ephemeralia kohtelee?

Onko Ephellä treffit tiedos? :DTaloudellinen tilanne siis helpottaa, niin nyt on varaa elääkkin ja huomenna olis tarkotus lähteä pääkaupunkiin vähän bailaamaan ja lauantain suunitelmissa olikin jotain viel parempaa![]()
Onko Ephellä treffit tiedos? :D
En minä Vilu nyt kysynyt sinulta mutta kiva juttu sulleMullakin on!
Muistahan käyttäytyä sitten, etkä pöllöile!Uteliaisuuteni heräsi, kerro lisää :DParempaa![]()
No kyllä sulla on palaset sit ihan kohdillaan. Eikä tässä nyt itelläkään kauheesti valittamista. Uusi työ vaikuttaa ihan mukavalta ja jopa kohtuullisesti palkatulta edelliseen nähden ja vakituiseen jobiinkin on työkavereitten mukaan jatkossa hyvät mahdollisuudet kun on miehistövajausta. Taloudellinen tilanne siis helpottaa, niin nyt on varaa elääkkin ja huomenna olis tarkotus lähteä pääkaupunkiin vähän bailaamaan ja lauantain suunitelmissa olikin jotain viel parempaa
Ainoa pieni miinus on tämä orastava kurkkukipu, millä on tietenkin pahaksi taudiksi äityessään mahdollisuus pilata em. suunitelmat.
En minä Vilu nyt kysynyt sinulta mutta kiva juttu sulleMuistahan käyttäytyä sitten, etkä pöllöile!
Lienee siihen kaikilla oikeus tämän auringon alla.Kaimmä nyt saan vastata silti :D
Minä pöllöilen aina!