Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai perkele, nomnomnom. Otitko Susu-paloja?!
Taisin ottaa. Nyt on paha olo :urjo:
Ostin 500g irtokarkkeja :D
Mä söin eilen 500g irtokarkkeja, omnomnom :D
Mie oon nyt about puolet tuhonnut ja olo on hirveä :( Joku muu vois syödä noi loput pois.
Mie oon nyt about puolet tuhonnut ja olo on hirveä :( Joku muu vois syödä noi loput pois.
Sun pitää hommata sellainen nukuttaja tai tarvittaessa kaksi. Ei tuollaiset yövalvomiset ole mistään kotoisin pidemmän päälle, olen joskus testannut. Mitä pattereihin tulee niin kannattaa kurkata ettet ole vahingossa sellaisten päälle istunut :D
Huomenta päivää minunkin puolesta. Syksy vienyt taas kaikki energiat ja aamuasiointi on tänään tuntunut tosi nihkeeltä. Pitänee varmaan itsekkin hommata vähän paristoja tänne kämpille. Onneks tänään hyvää seuraa tiedossa, mut sitä ennen pitäis vielä muutama asia hoitaa alta pois.

16 tuntia unta eilisen duunipäivän jälkeen.. joskohan näillä jaksais jalkajumpalle![]()
Apropoo, näin sut ja eqqun sunnuntaina Lasipalatsin likellä siinä kuuden jälkeen. Varmaan Exposta tulitte juuri. Ei pystynyt morjenstaan, kun istuin ratikassa sisällä.
- Exposta oltiin tulossa ja matkalla Yrjönkadun Barbarossaan (ilta)päivän kolmannelle pizzalle.. :D
A'ite- Exposta oltiin tulossa ja matkalla Yrjönkadun Barbarossaan (ilta)päivän kolmannelle pizzalle.. :D
katso liitettä 71517
(e) ei sattunu kameraa mukaan, joten lisätään mukaan vanha bulkkikuva eqqusta.
http://fc08.deviantart.net/fs47/f/2009/165/1/d/Thief_by_BenWootten.jpg
Kaira hiippailee käytävillä. En sano, että olisit noin vanhan näköinen, hyvä kuva vain muuten!
Foreca lupaa lauantaille aurinkoa, mutta lämpöä vaan +6 :D
Meinasitko?
Joo, mä näytin turvakameroille tollasen ilmeen ja iskin lopuksi silmää. Sitten hävisin jälkiä jättämättä yön pimeyteen. Eiku...?
Joo, mä näytin turvakameroille tollasen ilmeen ja iskin lopuksi silmää. Sitten hävisin jälkiä jättämättä yön pimeyteen. Eiku...?