Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Entisenä läskipallerona on hienoa huomata ekaa kertaa _ikinä_ että peilistä jopa näkyy kun liikuttaa rintalihaksia :D Tämä on hyvä päivä!

Noniin, nyt alkaa aivot pelittään pikkuhiljaa. Ehkä kahvikupponen ja sitten photarin kimppuun viilaamaan pikseleitä.

Sun pitää hommata sellainen nukuttaja tai tarvittaessa kaksi. Ei tuollaiset yövalvomiset ole mistään kotoisin pidemmän päälle, olen joskus testannut. Mitä pattereihin tulee niin kannattaa kurkata ettet ole vahingossa sellaisten päälle istunut :D

Huomenta päivää minunkin puolesta. Syksy vienyt taas kaikki energiat ja aamuasiointi on tänään tuntunut tosi nihkeeltä. Pitänee varmaan itsekkin hommata vähän paristoja tänne kämpille. Onneks tänään hyvää seuraa tiedossa, mut sitä ennen pitäis vielä muutama asia hoitaa alta pois.

Tämäkin projekti on työn alla. Joskus vaan on niin hyvää seuraa tarjolla ettei nukkumisesta tahto tulla yhtään mitään ;) Mulla on perseessä kyllä mustelma, joten oon saattanut pari kertaa istuakkin :D Mut pääasia että pattereissa on virtaa ja potkua riittää! :pano:

16 tuntia unta eilisen duunipäivän jälkeen.. joskohan näillä jaksais jalkajumpalle :)

Apropoo, näin sut ja eqqun sunnuntaina Lasipalatsin likellä siinä kuuden jälkeen. Varmaan Exposta tulitte juuri. Ei pystynyt morjenstaan, kun istuin ratikassa sisällä.

Apropoo, näin sut ja eqqun sunnuntaina Lasipalatsin likellä siinä kuuden jälkeen. Varmaan Exposta tulitte juuri. Ei pystynyt morjenstaan, kun istuin ratikassa sisällä.

A'ite :) - Exposta oltiin tulossa ja matkalla Yrjönkadun Barbarossaan (ilta)päivän kolmannelle pizzalle.. :D

fat-kid.webp

(e) ei sattunu kameraa mukaan, joten lisätään mukaan vanha bulkkikuva eqqusta.

Viimeksi muokattu:
Suoritin tänään varkauden. Tosin en oikeasti, mutta tavallaan kuitenkin. Lehtori oli jättänyt minulle vanhan portfolioni kirjekuoressa vahtimestarin koppiin. Menin tänään noutamaan sitä kirjekuorta, mutta vahtimestari ei ollutkaan paikalla, tavarat oli kuitenkin jätetty niin, että oli aihetta ajatella vahtiskan palaavan milloin vain. Hiippailin siinä sitten puolisen tuntia, kunnes hoksasin, että kirjekuoreni on siististi ihan siinä asiointiluukun alapuolella, kopin sisällä tietenkin. Moraalinen dilemma, haluttomuus pyöriä toimettomana enää hetkeäkään ja tyhjät käytävät. Ojensin käteni asiointiluukusta koppiin sisälle ja nappasin kirjekuoreni. Perhana :D

Foreca lupaa lauantaille aurinkoa, mutta lämpöä vaan +6 :D

Meinasitko?

Tottakai, jos vaan saan jonku pyörän lainaan :D Omassa ei oo niitä renkaita vieläkään kun en oo viel tiliä uusista hommista saanu. Nyt kuitenkin sen verran tohtii lähtee jos faija lainaa pyöräänsä ni saa ysikasia ostettua :dance: +6 astettahan on ihan helle vielä!

Back
Ylös Bottom