Pitäisiköhän riipasta kunnon känni?
Vain jos kuvaat sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suosittelen. On hyvä valinta, jos on mahdollista. Ite jätän muutamaan. Aamulla aikainen herätys, ja niin raskas päivä takana.Pitäisiköhän riipasta kunnon känni?
Siis mitä :wtf: Eiks mun tunnepolitiikan kiemurat ole vähintäänkin kuuminta hottia informaation saralla?Piti miettii hetki, et oliks sulla jotai oikeetaki asiaa mut sit hoksasin :D
Vain jos kuvaat sen.
Siis mitä :wtf: Eiks mun tunnepolitiikan kiemurat ole vähintäänkin kuuminta hottia informaation saralla?
Monetko treenit päivässä menee krapulassa ?
Miksi se pitäisi kuvata?
Ei ole krapula vaivannut tähän päivään mennessä.

Lienee ne mun "Oota, mä vastaan eka tähän viestiin" on yhtään sen imartelevampaa :D"Haloo, Kaira? Ootsä siellä! -Joooo, mä jäin vaa lukee tota yhtä juttuu. Ni oliks sulla jotai? Mitä sä olitkaa sanomas?" :D
Olipa mukava päivä. Nyt on hyvä ottaa muutama keppana. Ulkona melkoisen kirkas tähtitaivas.
Lienee ne mun "Oota, mä vastaan eka tähän viestiin" on yhtään sen imartelevampaa :D
Ensimmäisissä känneissä on jotain maagista ja hienoa. Kuten yleensäkin ensimmäisissä kerroissa. Jos vedät kännit, niin älä ainakaan tee sitä yksin, vaan suo toki jollekulle se nautinto, että saa juottaa sut ekaa kertaa humalaan.Pitäisiköhän riipasta kunnon känni?
Tiss...eikun Emmerdale mainittu!
Vielä tulee se päivä...tst voisit lämmittää sen savusaunas joskus, niin tulen keppanoiden kanssa sitten saunomaan. Ulkona kieltämättä oli aika hieno tähtitaivas ja kuutamo.
Mites sun elämä nykyisin kun Jasmine on karannut, eikä sitä juuri ole näytetty?
Ensimmäisissä känneissä on jotain maagista ja hienoa.