Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jooh, olihan se hienoa vaahtosammuttimen kokoisena nassikkana! :D
Juu. Mä join kaksi pulloa kaljaa ja olin ihan täpinöissäni siitä miellyttävästä huimauksesta ja euforiantunteesta, minkä sain niistä. Sen jälkeen kännit eivät ole sitten enää tuntuneet ihan samalta.

Olipas aikamoinen päivä..

Ihana tulla töihin, kun työkaveri tulee nähdessään halaamaan ja kertoo olleen ikävä. vitsit mie viihdyn mein työporukassa, vaikka ollaankin kaameita apinoita aina vuorollamme.Monimutkaista.

Hyvät löylyt tuli kaverin uudella kiukaalla. 800kg kiviä siinä :D Mukava oli joen rannalla saunoa vajaa 3 tuntia.

Juu. Mä join kaksi pulloa kaljaa ja olin ihan täpinöissäni siitä miellyttävästä huimauksesta ja euforiantunteesta, minkä sain niistä. Sen jälkeen kännit eivät ole sitten enää tuntuneet ihan samalta.

Me nyysittiin vodkaa ja muita isin viinakaapista, sekotettiin marjamehuun ja juotiin hampaat irvessä. Olin seitsemän-kahdeksan. Mitään hajua euforiasta ei kyllä ollut :D

Kas noin, käsille vähän näytetty kuinka maitohapot syntyy... Nyt lienen ansainneeni päivittäisen salaatinlehteni. Tulipa hyvä olo. Eikä kauheasti edes haittaa ettei ole tupakkaa kruunaamaan tämän kaiken. Jätin ne nimittäin kauppaan päivällä. Siis ostamatta.

Näissä syksyisissä tunnelmissa lähden untenmaille ja jännitän josko huomenna pääsisin ekaa kertaa ylös 4:30 niinkuin on ollut tarkoitus koko viikon..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom