Hieno elokuva, eikä todellakaan niin paha kuin ihmiset aina antavat ymmärtää. Jatko-osa sen sijaan... Sitä odotellaan jo kovasti!
kävin kattoo trailerin, mut milloin toi on tulossa? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hieno elokuva, eikä todellakaan niin paha kuin ihmiset aina antavat ymmärtää. Jatko-osa sen sijaan... Sitä odotellaan jo kovasti!
On sille annettu jotain 4.4 tähteä, niin on sen varmaan joku jo nähnyt. Vois kuvitella, että videolle heilahtaa jossain vaiheessa.kävin kattoo trailerin, mut milloin toi on tulossa? :D
kävin kattoo trailerin, mut milloin toi on tulossa? :D
Puhtaat vaatteet kyllä tuoksuu ihanaltaPyykin pesu on ihanaa, puhtaat vaatteet tuoksuu niin kivalta! Kävin töiden jälkeen treenaamassa ja nyt tein semmosen pikasiivouksen, koska äiti tulee viikonloppuna kylään ja huomenna ei kerkeä kauheesti enää siivoamaan :D Ja mä tein eilen niin pahoja lihapullia että oon tänää yökkiny ku oon syöny niitä, vielä joutuu huomenna popsimaa yhen satsin niitä :(
Tosin ajatus niiden viikkaamisesta kaappiin pilaa koko homman ihanuuden. Pitäisköhän itsekkin tehdä pitkästä aikaa lihapullia, rupee tuntumaan jo et kana tulee korvista ulos :DKomeat päikkärit vedit. Mä nukuin toissapäivänä 3 1/2 tuntia ja en ollut ollenkaan tyytyväinen ku jäi monta juttua tekemättäVoihan perse. Reippaat neljä tuntia päiväunia nukuttuna tälle iltaa ja tänäänkin jäi jalkajumpat väliin.. :curs: - Onneks huomenna on sentään vapaata.

Päikkärit on ihan parhautta jos ne saa pidettyä inhimillisyyden rajoissa. Usein sitä vaan pösöttää liian pitkään ja pahimmasta tapauksessa se on yöunista pois.Päikkärit pitää nukkuu aina kun mahdollista!
Päikkärit on ihan parhautta jos ne saa pidettyä inhimillisyyden rajoissa. Usein sitä vaan pösöttää liian pitkään ja pahimmasta tapauksessa se on yöunista pois.

Pääsääntöisesti itsekkin onnistun tuossa. Tosin joskus tulee soiteltua illalla jollekulle ja sen jälkeen ei yöunista tarvikkaan haaveilla ku väsymys menee totaalisesti ohi.No mä nyt oon semmonen murmeli, että saatan nukkuu kolmen tunnin päikkärit, herätä syömään ja käyttään koiran ulkona - vain mennäkseni sitten yöunille![]()
Pääsääntöisesti itsekkin onnistun tuossa. Tosin joskus tulee soiteltua illalla jollekulle ja sen jälkeen ei yöunista tarvikkaan haaveilla ku väsymys menee totaalisesti ohi.
Pitihän mun saada purnata ajatuksiani. Eikä mun pitänyt alunperin soittaa ku se yks ilmotusasia sulle, mut sit jotain tapahtu ja yhtäkkiä aika oli vähän niinkuin valunut johonkin ihan huomaamatta :DMulla ei oo onneks ketään jonka kans soitella. Nimim. En viettänyt tänään kahta tuntia jutellen jonku Ötökän kans puhelimessa ;) Tää miehettömyys on niin helppoo, ihanan helppoo!
Olipa mukava päivä. Nyt on hyvä ottaa muutama keppana. Ulkona melkoisen kirkas tähtitaivas.

Pitihän mun saada purnata ajatuksiani. Eikä mun pitänyt alunperin soittaa ku se yks ilmotusasia sulle, mut sit jotain tapahtu ja yhtäkkiä aika oli vähän niinkuin valunut johonkin ihan huomaamatta :D