Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pieni sytkärityttö

Pieni tyttö rälläsi epätoivoisesti sytkäriä. Värisevä liekki syttyi hetkeksi, mutta sammui saman tien. "Voi ei, kaasu loppui - ja vielä jouluaattoiltana."
Tyttö oli aivan paljain päin, vaikka pakkasta oli kymmenisen astetta ja viima puhalsi jäätävänä. Hänen vaatteensa vaikuttivat resuisilta, farkutkin olivat repeytyneet ja ohuista kudotuista sormikkaista puuttuivat sormiosat kokonaan.
Tyttö vilkaisi sisään talon ikkunasta. Siellä avattiin parhaillaan viinipulloa, ilo oli toisilla ylimmillään.
Katua pitkin lähestyi punaisiin pukeutunut mies tyhjän näköinen säkki olallaan. Askeleet näyttivät vähän epävarmoilta. "Saisikohan tuolta apua, onhan nyt sentään joulu", tyttö ajatteli ja päätti epätoivoissaan uskaltaa:
"Hei pukki saatana, anna äkkiä tulta mun röökiini, että mä pääsen takaisin sisälle lämmittelemään."
Sen pituinen se. Hyvää yötä!

Oivoi, kai se olisi nukkumaan mentävä, aamulla kroppaterapia ja siinä menee sit puoli päivää taas palautuessa. Vois mennä kirjaston lepohuoneeseen lepuuttelemaan sen jälkeen, en jaksa ajaa kotiinkaan.

Se taas siitä ajoissa nukkumaan menosta. Internet pitäis bannata klo 21:00 eteenpäin. Suihkuun ja unille! Ötyä pakkislaisille!

Ötyä...

Ja tästä lähtee...Uusi Remes, täältä tullaan.:)

media

Pyssy taitaa olla kovakin kirjamies? Itse voisin lukea vähän Aku Ankkaa...

Jepulis,

Kotimaisista dekkareista: Remes, Soininvaara ja Sipilä...MUST...Akutkin tullut luettua....

Vettä sataa taas ihan homona.

Sole ihmekään että iskareita tarvitsee välillä huoltaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom