Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä hemmetin vanukas mä oon, ku Kairakin vanuttelee mua nykyään :D

Ehdottomasti taas viikon kohokohtaLempivanukastani on niin mukava lusikoida! Torstaina sit laatulusikointia, baby!![]()
Mitäs muruseni iltaan muuta?
Miun on pakko ostaa kumpparit! Lainasin tänään äidin saappaita ja voi kuinka kiva olikaan olla kuivin jaloin! Miksi olenkaan koskaan snobbaillut kumppareita??
Ehdottomasti taas viikon kohokohtaMitäs muruseni iltaan muuta?
Jee! Ja piru viete, Nelonen Pro 1 näyttäisi rugbyn MM-kisoja, mut mulla ei näy :( Mutta mulla on täällä kynttilöitä, Sinkkuelämää ja hirmuisesti karkkia.Miun on pakko ostaa kumpparit! Lainasin tänään äidin saappaita ja voi kuinka kiva olikaan olla kuivin jaloin! Miksi olenkaan koskaan snobbaillut kumppareita??
Lempivanukastani on niin mukava lusikoida! Torstaina sit laatulusikointia, baby!![]()
Mikä hemmetin vanukas mä oon, ku Kairakin vanuttelee mua nykyään :D

Kumisaappailla ei tee mitään ellei meinaa kävellä jossain kuraojassa tai kynnöspellolla. Niitä tarvi pitää ku tunti jalassa, niin on jalat enemmän märät hiestä kuin mitä ne ois ollu vedestä joidenkin parempien kenkien kanssa. Lisäks kumisaappaat on kyllä aika mauttomat.
Mulla on sellaiset ihanat, joissa on mustia ja punaisia lehtiä ja ne on superihanat ja kaikkee! :haart: Niillä on ihana pläiskiä ja lotrata lätäköissä. Yks päivä verestin lapsuusmuistoja ja lillistelin mudassa niin kauan, että toinen saapas jäi kiinni! Ihanata.
Mäkin haluisin karamellejä, kirpeitä ja väkeviäOlen hoitanut edustajistovaalijuttuja ja olen nyt virallisesti ehdokasJee! Ja piru viete, Nelonen Pro 1 näyttäisi rugbyn MM-kisoja, mut mulla ei näy :( Mutta mulla on täällä kynttilöitä, Sinkkuelämää ja hirmuisesti karkkia.

Ei se väärin ole, vanukas on hyvää...no itse söin herkullista vanukasta samalla.![]()

Mie olen niin ninja, että väistän kaikki lätäköt ja lutakot :D Saappailla mitään tee ellei lähde suolle rämpimään.
Ai siis sustako idea Kung Fu Panda elokuvaan onkin peräisin?

On muuten karua tajuta, että eihän miulta business enkku väännykään ihan yhtä helpolla ku normikieli ://

Mitäpä pitäs taivuttaa?![]()
Miun pitäs kääntää 14 muodollista lausetta enkuksi. Aikaahan tähän ei ole ollutkuin 5vko ja väännän vikana iltana.
esim. Torstain 18.8.2011 Helsingin Sanomissa olleen uutisen mukaan Merimekko suunnittelee kiireisenä seuraavia sesonkeja ja sillä on huomattavia laajennussuunnitelmia tappioistaan huolimatta.
Voisin jättää sen egoni tämän kielen kanssa sivuun nyt ihan oikeasti..
Onko tarkoitus olla sanatarkasti käännetty, vai riittääkö, että idea on sama?