Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ephemeral: Sitten ku sie olet minun ikänen, eikä enää ole tasapaino entisensä, niin voit vaihtaa sen kaunokkisi tälläseen.
[video=vimeo;2892307]http://vimeo.com/2892307[/video]

:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ephemeral: Sitten ku sie olet minun ikänen, eikä enää ole tasapaino entisensä, niin voit vaihtaa sen kaunokkisi tälläseen.
[video=vimeo;2892307]http://vimeo.com/2892307[/video]

Kunhan Honda rupeaa valmistamaan tollasia ni katotaan :D

Chili Con Carnen valmistusta, nomnomnom. Tunnin päästä ehkä jo pääsee syömään.

Mä oon kyllä helvetin laiska kokkailemaan. Paistan vaan kanan fileesuikaleita ja siihen kaveriks pastaa ja chilikastiketta. Näillä menty jo hetki :D

Ei hele, Böödi! Juma mitä videoita! Loikkasin tuolta yhteen toiseen videoon eikä voi kun miettiä, että miten ihmeessä voi ihmisen hanuri tuolla tavalla liikkua?! :eek:

Mikä päivä töissä. Eka olin ihan et ei vittu, mut sit olin ihan et ei saatana.

No, ihansama, huomenna uusiks.

Ei hele, Böödi! Juma mitä videoita! Loikkasin tuolta yhteen toiseen videoon eikä voi kun miettiä, että miten ihmeessä voi ihmisen hanuri tuolla tavalla liikkua?! :eek:

Joo mullakin meni tovi noita videoita (peppuja) katellessa kun pomppi niin joka suuntaan koko ajan. :D

Asiasta johonkin toiseen, tekis jotenkin taas mieli vääntää jonkinlainen juustokakku joku päivä tässä.

Joo mullakin meni tovi noita videoita (peppuja) katellessa kun pomppi niin joka suuntaan koko ajan. :D

Asiasta johonkin toiseen, tekis jotenkin taas mieli vääntää jonkinlainen juustokakku joku päivä tässä.

Todellakin toi hanurien pomppiminen. Tämäkin herättää melkoisia tuntemuksia:

Juustokakut on hyviä. Jouluna on monesti tehty glögijuustista piparipohjalla. Possumaisen hyvvee!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä oon kyllä helvetin laiska kokkailemaan. Paistan vaan kanan fileesuikaleita ja siihen kaveriks pastaa ja chilikastiketta. Näillä menty jo hetki :D

Itsekin yleensä nopeasti paistan kanat/jauhelihat ja siihen kaveriksi keitän jotakin, mutta tänään ajattelin rentoutua kokkailun parissa. Mukavaa hommaa.

Itsekin yleensä nopeasti paistan kanat/jauhelihat ja siihen kaveriksi keitän jotakin, mutta tänään ajattelin rentoutua kokkailun parissa. Mukavaa hommaa.

Joskus kun olis aikaa niin pitäs testata sitä patahommaa, mitä nyyssölä väänti ekassa food cornerissa.

Itse oon tehnyt nyt helvetin monta kertaa hunajamarinoituja broilerinfileesuikaleita ihan perus ruokakerman kanssa. Maustanut sit vaan kanelilla ja kardemummalla niinku Nyyssiskin. Helvetin hyvää ja simppeliä ja nopeeta :)

Ja mitäs tänne off-topicciin.... Jätkät duunaa ruokareseptejä ja mimmit puhuu naisten hanureista.. :D

edit. Kyllähän tuo videon nainen kaikenlaisia ajatuksia herättää ja taidankin käydä lisäämässä ruokakermaa tuonne omaan riisi-kebusörsseliin ihan sen kunniaksi..

edit2. Nyt kun katsoin tuon videon uudestaan niin on kyllä jotenkin luonnottoman "irtonaiseksi" saanut tuon hanurinsa liikuttamisen..:wtf: ...mutta ei se huono asia ole..

Ja mitäs tänne off-topicciin.... Jätkät duunaa ruokareseptejä ja mimmit puhuu naisten hanureista.. :D

edit. Kyllähän tuo videon nainen kaikenlaisia ajatuksia herättää ja taidankin käydä lisäämässä ruokakermaa tuonne omaan riisi-kebusörsseliin ihan sen kunniaksi..

edit2. Nyt kun katsoin tuon videon uudestaan niin on kyllä jotenkin luonnottoman "irtonaiseksi" saanut tuon hanurinsa liikuttamisen..:wtf: ...mutta ei se huono asia ole..

Eikö sen näin pitäiskin mennä? :D

Jos nyt vähän poikkean massasta, niin kävin just laittamassa kanafileet uuniin maustettuina, makean chilikastikkeen ja ananaksen kanssa. Saas nähä mitä tuostakin tulee, etenkin kun kylkeen heittää jasmiiniriisiä ja parsakaalia. :kuola:

Eikö sen näin pitäiskin mennä? :D

Jos nyt vähän poikkean massasta, niin kävin just laittamassa kanafileet uuniin maustettuina, makean chilikastikkeen ja ananaksen kanssa. Saas nähä mitä tuostakin tulee, etenkin kun kylkeen heittää jasmiiniriisiä ja parsakaalia. :kuola:

Joo ei kai se huono asia ole :D

Nyt kun katsoin tuo videon kahdeksannen kerran niin menenkin nyt sitten pelastamaan pohjaan palaneesta riisistä sen mitä siitä saa pelastettua...

Tehnyt molemmat safkat, hiton hyvää, eikä niissä loppujen lopuksi kauhean kauaa mene.

Eihän niissä varmaan mikää iso homma ole. Nyt vaan meinaa aina olla, että kun tulee himaan kuuden tai seiskan aikaan, niin sen ruuan haluaa saada valmiiks mahdollisimman nopeasti ja pienellä vaivalla :D

Eihän niissä varmaan mikää iso homma ole. Nyt vaan meinaa aina olla, että kun tulee himaan kuuden tai seiskan aikaan, niin sen ruuan haluaa saada valmiiks mahdollisimman nopeasti ja pienellä vaivalla :D

Tekee kerralla ison satsin, niin seuraavina päivinä ei tarvi kuin lämmittää uudestaan. ;)

Back
Ylös Bottom