Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäisi käydä kaupassa, ei ole mitään syötävää. Tosin näillä rahoilla ei hirveitä ostella.

Tutun kuulonen ongelma. Onneks viel on pari pakettii kanasuikaleita jäljellä niin selvii keskiviikkoon asti ehkä. Toivottavasti saan jostain rahaa ennen sitä :rolleyes:

Rahkaa palaneelle kielelle, edes vähän helpotti. :D Hetkeksi...

Nominatiivi, genetiivi, partitiivi, esiivi, translatiivi, inessiivi, elatiivi, illatiivi, adessiivi, ablatiivi, allatiivi, abessiivi, insruktiivi ja komitatiivi... Minä ei osata suomen kieli.

Nominatiivi, genetiivi, partitiivi, esiivi, translatiivi, inessiivi, elatiivi, illatiivi, adessiivi, ablatiivi, allatiivi, abessiivi, insruktiivi ja komitatiivi... Minä ei osata suomen kieli.

Sarjassamme asioita, jotka ovat täysin hyödyttömiä elämässä itsessään. Ellei tietenkin satu olemaan äidinkielen opettaja.

^ tai Johdon assistentti-opiskelija ilmeisesti.
Ehkä sen takia en osaakaan, että asenteeni ko aihetta kohtaan on juuri tuollainen. Mut jos läpi menee ni mie juhlin!

No ei todellakaan osaa. Piru vie kun tästä loppuu määräaikaisuus niin soitan eksälle että hommaa vaikka mokkula, mua ei enää kiinnosta.

Mie en ymmärrä miten jaksat vieläkin hoitaa toisen asioita. Oot sie vaan hieno nainen, tsemppiä! :thumbs:

Mie en ymmärrä miten jaksat vieläkin hoitaa toisen asioita. Oot sie vaan hieno nainen, tsemppiä! :thumbs:

Mä toivon ihmisille aina hyvää, ihan sama miten mulkkuja ne on. Toivon, että löytäisivät onnen ja oikean tien elämässään. Eksä on kyl osannut olla kiitollinen, että siitä sentään pointsit hänelle.

Back
Ylös Bottom