Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tekee kerralla ison satsin, niin seuraavina päivinä ei tarvi kuin lämmittää uudestaan. ;)

Kyllä mä nytkin aina paistan noita kanoja kolme ateriaa kerrallaan, mutta jostain syystä tuntuu aina menevän niin, että niinä päivinä kun ei ole mitään valmiina, niin kotiin tulo menee myöhäsimmäks :D

Tekee kerralla ison satsin, niin seuraavina päivinä ei tarvi kuin lämmittää uudestaan. ;)

Juuri näin. Ei tarvitse kuin kahdesti viikossa kokata, jos tekee reilusti. Tosin yleensä minulla loppuu kattilasta tila, ettei voi kunnon satseja tehdä.
Pandakarhu syömässä:
855431712.gif

Oho, äiti haluaa että mä lähden sen kanssa huomenna kotipaikkakunnan uudelle salille. Oispa siellä kahvakuulia, esittelisin äitille tuon ihanista ihanimman lajin :)

Onko vielä puolukka hilloa? Kuulostaa mahtavalta! :kuola:

Oli puolukkahilloakin :) Päälle kunnon rasvaista, kylmää maitoa ja lämmintä kotirieskaa. Oi jeevana.. :kuola:

Oho, äiti haluaa että mä lähden sen kanssa huomenna kotipaikkakunnan uudelle salille. Oispa siellä kahvakuulia, esittelisin äitille tuon ihanista ihanimman lajin :)
Oli puolukkahilloakin :) Päälle kunnon rasvaista, kylmää maitoa ja lämmintä kotirieskaa. Oi jeevana.. :kuola:

Äitilles kasvaa kauhia pala. :D
Eikai tuon parempaa ruokaa edes ole.
Veljen kans kokkailtiin äskettäin oli seki ihan jees. :D

Miten musta tuntuu, että ois lähinnä painajaismaista lähteä oman äidin kanssa salille... :rolleyes:

Meidän äiti on ihan yhtä höhlä kuin minäkin ja oon sen kans joskus nuorempanakin käyny salilla yhtä aikaa. Äiti on rakkaus :haart:
Aika kivaa, jos voi äidin kanssa punttailla. :) Meijän äiti ei ymmärtäis siitä hommasta mitään. :D Vaikka ihana onkin. :haart:

Back
Ylös Bottom