Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Synkällä ja myrskyisellä yöllä aloitin jokaisen ala-asteen aineeni :D
Mukava nähdä Pyssyäkin välillä täällä. Mike, itse olen muistaakseni vetänyt vain yhden pelin putkeen läpi, se oli Quake IV. Eipä siinä tosin kauaa mennyt, varmaan 7 tuntia.

...joka loppui välittömästi kun aamu saapui. THE END.

Kiitos. Tästä tulikin mieleeni....Bongit kaakkoon, happo jyrää, tappakaa siat...:D

Edit: Teude...Duunissa ollut aika hektistä. Syksy saapui ja toi mukanaan budjetit...Nyt voi taas hengähtää ja alkaa odottamaan NHL-kautta...Liigassa on vielä mestaruuskrapula, ei jaksa oikein vielä....

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Synkällä ja myrskyisellä yöllä aloitin jokaisen ala-asteen aineeni :D
Mukava nähdä Pyssyäkin välillä täällä. Mike, itse olen muistaakseni vetänyt vain yhden pelin putkeen läpi, se oli Quake IV. Eipä siinä tosin kauaa mennyt, varmaan 7 tuntia.
Mä vedin viimeksi Modern warfare nelosen putkeen. GOW pitäis mennä kyllä jossain 12 tunnissa.

Mä vedin viimeksi Modern warfare nelosen putkeen. GOW pitäis mennä kyllä jossain 12 tunnissa.

Tuollaiset kunnon pelisessiot on kyllä hauskoja. Kaverin kanssa vedettiin Halo 2 joskus cooppina läpi, vaikken koskaan normaalisti boksilla pelaakaan. Itsellä ei kyllä 12 tuntia päivästä liikene millekään pelille. Paitsi ehkä BF3:lle...ja Skyrimille...

Edit: Teude...Duunissa ollut aika hektistä. Syksy saapui ja toi mukanaan budjetit...Nyt voi taas hengähtää ja alkaa odottamaan NHL-kautta...Liigassa on vielä mestaruuskrapula, ei jaksa oikein vielä....

Joo, ei noista kilpipaidoista oikein vielä mihinkään ole ;) Itse aloitin eilen NHL-kauden, kun katsoin punasiipien pelin. Filppula näyttää olevan tosissaan tällä kaudella.

Tuollaiset kunnon pelisessiot on kyllä hauskoja. Kaverin kanssa vedettiin Halo 2 joskus cooppina läpi, vaikken koskaan normaalisti boksilla pelaakaan. Itsellä ei kyllä 12 tuntia päivästä liikene millekään pelille. Paitsi ehkä BF3:lle...ja Skyrimille...

Joo, ei noista kilpipaidoista oikein vielä mihinkään ole ;) Itse aloitin eilen NHL-kauden, kun katsoin punasiipien pelin. Filppula näyttää olevan tosissaan tällä kaudella.

Zetaa lainatakseni..."- Kyse on hänen persoonastaan. Hän on liian kiltti. Se on ok kentän ulkopuolella, mutta jäällä täytyy olla hieman itsekkäämpi. Ei aina syöttää tai miettiä muita. Olemme keskustelleet tästä, Henrik Zetterberg vahvistaa"

Tämä nyt kuntoon ja yli piste/ottelu ihan realistista.

Öisin.. Täällä vaan vanhat jaksaa vielä kukkua.

Jep...Soon moro...

Ötyjä kaikille yön oudoille kulkijoille...Tää lähtee lukemaan kirjan loppuun..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eli tässä on semmone projekti itellä menossa... että tarkotus valvoa koko yö. Unirytmi niin pahasti pielessä että meen vasta jossain 17.00 jälkeen nukkuu.

Back
Ylös Bottom