Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...joka loppui välittömästi kun aamu saapui. THE END.
Mä vedin viimeksi Modern warfare nelosen putkeen. GOW pitäis mennä kyllä jossain 12 tunnissa.Synkällä ja myrskyisellä yöllä aloitin jokaisen ala-asteen aineeni :D
Mukava nähdä Pyssyäkin välillä täällä. Mike, itse olen muistaakseni vetänyt vain yhden pelin putkeen läpi, se oli Quake IV. Eipä siinä tosin kauaa mennyt, varmaan 7 tuntia.
Mä vedin viimeksi Modern warfare nelosen putkeen. GOW pitäis mennä kyllä jossain 12 tunnissa.
Edit: Teude...Duunissa ollut aika hektistä. Syksy saapui ja toi mukanaan budjetit...Nyt voi taas hengähtää ja alkaa odottamaan NHL-kautta...Liigassa on vielä mestaruuskrapula, ei jaksa oikein vielä....
Tuollaiset kunnon pelisessiot on kyllä hauskoja. Kaverin kanssa vedettiin Halo 2 joskus cooppina läpi, vaikken koskaan normaalisti boksilla pelaakaan. Itsellä ei kyllä 12 tuntia päivästä liikene millekään pelille. Paitsi ehkä BF3:lle...ja Skyrimille...
Joo, ei noista kilpipaidoista oikein vielä mihinkään ole ;) Itse aloitin eilen NHL-kauden, kun katsoin punasiipien pelin. Filppula näyttää olevan tosissaan tällä kaudella.
Öisin.. Täällä vaan vanhat jaksaa vielä kukkua.
Kirja jo lähes luettu! Sitten vielä essee pitäisi olla tehtynä aamuksi.
Sattuuhan sitä :DNukuin sitten tuntien yli :D Onneksi noilla ei ollut niin väliä.