Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hoomentaaa... se ois sit töitä, tai jotain... mutta uusimman ASOTin parissa!

Koeviikko ja äidinkielen referaatti. Tunnin kävin skriivaamassa ja tulin kotio istumaan pariks tunniks. Oli kyllä mahtava aihe referaatille, varma kymppi!

Kyllä tää syksy ja ilmaston muutos on kiva juttu, kun ylähuuli kuivaa ja turpoaa siinä samalla. Olo on kuin botox-uhrilla.

Nyt on kieltämättä todella hullu olo. Sain nukuttua, mutta aika katkonaisesti ja kropassa on kummallinen tutina päällä. Pitäisi mennä salillekin ja illalla judoilemaan.

Voi himskatti. En löytänyt lähikaupastani ES:ää, vaikka kuinka yritin etsiä. Nyt vähän harmittaa..

Mikä vittu mun pesukonetta vaivaa kun ei suostu starttaamaan? Meinaa lähtee mut sit ei otakkaan vesiä sisään ja rupee kunnolla hommiin. Ihme paska. Heti huomaa kun ei oo japanilaista tekniikkaa niin hommat kusee täysin.

Mikä vittu mun pesukonetta vaivaa kun ei suostu starttaamaan? Meinaa lähtee mut sit ei otakkaan vesiä sisään ja rupee kunnolla hommiin. Ihme paska. Heti huomaa kun ei oo japanilaista tekniikkaa niin hommat kusee täysin.

Häiritsevää, kun porukka käyttää termiä "pesukone". Se on joko tiskikone tai pyykkikone. Tai sitten astianpesukone, pyykinpesukone.

Häiritsevää, kun porukka käyttää termiä "pesukone". Se on joko tiskikone tai pyykkikone. Tai sitten astianpesukone, pyykinpesukone.

Itse kyllä aina oletuksena otan "pesukoneen" pyykinpesukoneena, sitten astioille on astianpesukone tai tiskikone. Mihin kukakin on tottunut, ja jos tarkennusta kaipaa, niin sitä voi pyytää ellei ole mainittu lauseessa erikseen/lisänä.

Back
Ylös Bottom