Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo kyllä. Kun tänään ajeli lespooseen, niin vettä tuli aivan sattanasti. Joutu köröttelemään 80, kun tuli, niin paljon vettä, että pyyhkijät ei pysyny mukana. Tuota voi jo sanoa vesisateeks.

Väsy, ja tarttis vähän siivoilla noita vaatteita vaatehuoneeseen, pestä pyykkiä, tiskata, tehdä ruokaa...I need a male-maid.

T-Byrd, mulla vähän sama ongelma... Pitäisi tehdä vaikka mitä mutta en jaksa. Joku voisi mielellään pestä munkin pyykit ja siivota siskon kämpän joka on kuin pommin jäljiltä koska siellä on muutto kesken. Äiti oli kivasti vienyt pois mm. keittiön pöydän ja kaikki asunnon tuolit ja jättänyt monta pussia erilaista roskasälää kämppään odottamaan että minä vien ne pois. Ihan pyllystä, varsinkin kun se en ole minä joka muuttaa (vaikka olenkin käyttänyt asuntoa viimeiset 3kk :rolleyes:).

Mun kissavahtina olo loppuu kohta, luojan kiitos. Hajoaa pää noiden kattien sekoiluihin vaikka olenkin enemmän kissa- kuin koiraihmisiä ja tykkään eläimistä.

Happy with Honda ;)

Olen tässä viime aikoina pohtinut, että mistä tämä totaalinen peace of mind johtuu.
Työt maistuu, ruoka maistuu, uni maistuu, elämä maistuu.

Ei kai se nyt saatana tuo voi olla:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nuqneh.

Nuq daq o'puchpa e' ?

Olen tässä viime aikoina pohtinut, että mistä tämä totaalinen peace of mind johtuu.
Työt maistuu, ruoka maistuu, uni maistuu, elämä maistuu.

Ei kai se nyt saatana tuo voi olla:D

Do not underestimate The Power Of Dreams! :)

Quqquu? :D

Anteeksi, Klingon-kääntimeni jäi päälle. Piti sanoman:

Tervehdys, mitä haluat? Kerro asiasi.
Missä on vessa?

Anteeksi, Klingon-kääntimeni jäi päälle. Piti sanoman:

Tervehdys, mitä haluat? Kerro asiasi.
Missä on vessa?

Ahaa, heissan, en tiedä mitä haluan. Puhun aina vain asiaa. :D
Riippuu siitä missä olet.

Edit. Nukkumaan, öitä kaikille ja mukavaa risteilyä!

Back
Ylös Bottom