Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tumblr_lr6z9cThen1qb83abo1_500.jpg

Kai se on vielä keski-ikäinen läski, joka ajaa BMW:llä? :D

Sellainen keski-ikäinen, kiharatukkainen, kaljamahainen iljettävä limanuljaska, joka oletettavasti ajaa joko todella pappasarjan bemarilla, 90-luvun alun mersulla tai jollain muulla namusetäpirssillä. Hyi jeevana mikä äijä. Yritti joskus minullekin niitä limaisia juttujaan, mun olisi vissiin pitänyt hihitellä niille, mutten kiinnittänyt mitään huomiota. "Sinä et nyt tainnut kuulla mitä minä sanoin! -Oi ei, kyllä minä kuulin..." ja tyhjä katse silmiin. Ensi kerralla oletettavasti kerron hänelle, miten minä niin mieleni pahoitin siitä viheltämisestä.

Sellainen keski-ikäinen, kiharatukkainen, kaljamahainen iljettävä limanuljaska, joka oletettavasti ajaa joko todella pappasarjan bemarilla, 90-luvun alun mersulla tai jollain muulla namusetäpirssillä. Hyi jeevana mikä äijä. Yritti joskus minullekin niitä limaisia juttujaan, mun olisi vissiin pitänyt hihitellä niille, mutten kiinnittänyt mitään huomiota. "Sinä et nyt tainnut kuulla mitä minä sanoin! -Oi ei, kyllä minä kuulin..." ja tyhjä katse silmiin. Ensi kerralla oletettavasti kerron hänelle, miten minä niin mieleni pahoitin siitä viheltämisestä.

Näin se kannattaakin tehdä. Jos omatunto löytyy, niin menee limanuljaska vaikeaksi. :D

Tuossa aiemmin just yhden ihmisen kanssa höpöteltiin, että pitää pistää oikein show pystyyn ja mies tunnontuskiin. En tiiä, inhottava ihminen.

Vittumaisen ihmisen näkee naamasta. "Pormestari" :lol2:

No eihän nyt noin nuoren miehen tarvitse vielä kiristellä.

Tarvii tarvii... Tosin kohtuuden rajoissa, nyt on rasvat turhan ylhäällä. Iso nou nou

Olihan Amarillossa hyvää musiikkia. DUBSTEP-ilta Rillossa??? En ois uskonu:D

Haa, Amarillo, sielläkin olin viime perjantaina. Ja Tivolissa, Senssissä, Scorpionsissa ja parissa muussa pubissa. Ja lauantaina sitten satamassa, jäähallilla, Senssissä ja parissa pubissa.

Hah! Oltiin Senssissä sit varmaan samaan aikaan :D Itekki olin lauantaina siel.

Hah! Oltiin Senssissä sit varmaan samaan aikaan :D Itekki olin lauantaina siel.

No perkele, ei tullut törmättyä. Itse olin kyllä niin päissään, ettei ihme, etten huomannut. Ainoa kenet huomasin, oli se Jokeri-paitainen fani, kenellä oli nenä lytyssä. Itse en kehdannut paitaa pitää päällä, juurikin tuosta syystä.

N. tunti sitten heräilin, eikä uni enää tuu. Näillä silmillä sitten tod. näk. aamuun asti...

Back
Ylös Bottom