Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

REM lopettaa. Sille pienet :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitäs täällä on taas puhuttu...

Niimpä! Raha-asiat on onneksi helppo hoitaa... "Ei sen rahan takia kannata ressata, sitä saa aina jostain lisää. Alyssa" :D

No niinhän se on! Mä käytin just 3kk vuokrarahat äkkinäisen päähänpiston takia. Ei kaduta, sit tehdään vaan koulun ohella töitä lisää niin maan perkeleesti ja opintotukikin tulee ensi kuussa ja opintolainaa saa otettua ja joulukuussa on veronpalautukset jne... Rahaa tulee aina kun sitä tarvitsee.

Heeehe. :D Ois toi Alyssa vaan aikamoinen "catch". Harmi etten ole alaston aussipoika jointti huulessa vai miten se meni. :D

Niin oon. Mä olen niin vaimomateriaalia.

Dubstep Ally :rock:

Krillekkii!!

Vois mennä tsekkaa Skrillexiä taas kun tulee B'hamiin.

Mä kuuntelen hoitokissojen kanssa tätä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämä on käynyt monta kertaa mielessä, mitäköhän ne vain pankissa tykkää, kun on edellistä lainaa vielä jäljellä...

Käy kysymässä. Oletan että sulla on jotain suunnitelmia tulevaisuudelle, joten todennäköisesti saat sen aikanaan maksettua takaisin.

Mulla tulee pelkistä lukukausimaksuista olemaan n. 20 000e velkaa kun valmistun. Sitä ei tosin tarvitse maksaa ennen kuin tienaa tarpeeksi paljon eikä silloin jos ei asu maassa (Englannissa) :D Opintolainaa otan Suomesta aina kun tarvii, koska se on halpaa rahaa ja uskon tienaavani edes kohtuullisesti tulevaisuudessa. Ei sitä opintolainaa tarvi pelätä jos on selkeät suunnitelmat.

What do spinach and anal sex have in common?

If you were forced to have it as a kid, you'll hate it as an adult.

Iltakevennys.

Se VIHELSI minulle kuin koiralle vihelletään ja komenteli kuin olisi jotenkin parempi. Muutenkin tän limaläjän kohdalla on tavattu sellaista käyttäytymistä, että edellisen kerran kun olimme tekemisissä, niin mies vältti palvelutiskiämme seuraavan kuukauden ajan jos minä olin töissä :D Meinasin tänään sanoa sille sen perinteisen "meillä päin vihelletään vain koirille ja huorille, enkä minä ole kumpikaan." Että otti päähän, miten joku voi olla noin töykeä, iljettävä ja kaikinpuolin limainen?! Mielikuvissani ne lihapihdit oli siellä silmämunien perukoilla, sahalaitapihdit roikkui palleissa ja fileerausveitsi sojotti anuksesta.

Se VIHELSI minulle kuin koiralle vihelletään ja komenteli kuin olisi jotenkin parempi. Muutenkin tän limaläjän kohdalla on tavattu sellaista käyttäytymistä, että edellisen kerran kun olimme tekemisissä, niin mies vältti palvelutiskiämme seuraavan kuukauden ajan jos minä olin töissä :D Meinasin tänään sanoa sille sen perinteisen "meillä päin vihelletään vain koirille ja huorille, enkä minä ole kumpikaan." Että otti päähän, miten joku voi olla noin töykeä, iljettävä ja kaikinpuolin limainen?! Mielikuvissani ne lihapihdit oli siellä silmämunien perukoilla, sahalaitapihdit roikkui palleissa ja fileerausveitsi sojotti anuksesta.

Kuulostaa perusmulkulta. Ei muuta kuin käkättimeen ensi kerralla, sitten voi palvella.

Mä oon duunissa joskus sanonut suorat sanat asiakkaalle joka huusi mulle turhasta. Vinkui jotain siitä miten otin toisen asiakkaan tilauksen ennen häntä (olen ihan varma että se toinen oli tiskillä ennen tätä miestä) ja huusi miten paska baarimikko olen ja että "nyt annat mulle kaksi heinekenia, HETI". Sanoin että teen vaan työtäni eikä mun tarvitse kuunnella tuollaista vikinää ja että en todellakaan myy yhtään olutta ihmiselle joka ei osaa käyttäytyä. Mies meni vähän sanattomaksi ja hetken päästä tuli "no saisinko kaksi heinekenia, kiitos" :) Loppuillasta tuli vielä uudestaankin mun tiskille ja oli mukava.

Back
Ylös Bottom