Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
REM lopettaa. Sille pienet :(
"Saako asiakasta lyödä, ja jos ei, niin kuinka lujaa?"
Suosittelen lihanuijan lipeämistä kädestä juuri sopivasti asiakkaan otsan kohdalla. Ei tule sanomista :lol2:
Niimpä! Raha-asiat on onneksi helppo hoitaa... "Ei sen rahan takia kannata ressata, sitä saa aina jostain lisää. Alyssa" :D
Heeehe. :D Ois toi Alyssa vaan aikamoinen "catch". Harmi etten ole alaston aussipoika jointti huulessa vai miten se meni. :D
Dubstep Ally
Krillekkii!!
...ja opintolainaa saa otettua...
Tämä on käynyt monta kertaa mielessä, mitäköhän ne vain pankissa tykkää, kun on edellistä lainaa vielä jäljellä...
Se VIHELSI minulle kuin koiralle vihelletään ja komenteli kuin olisi jotenkin parempi. Muutenkin tän limaläjän kohdalla on tavattu sellaista käyttäytymistä, että edellisen kerran kun olimme tekemisissä, niin mies vältti palvelutiskiämme seuraavan kuukauden ajan jos minä olin töissä :D Meinasin tänään sanoa sille sen perinteisen "meillä päin vihelletään vain koirille ja huorille, enkä minä ole kumpikaan." Että otti päähän, miten joku voi olla noin töykeä, iljettävä ja kaikinpuolin limainen?! Mielikuvissani ne lihapihdit oli siellä silmämunien perukoilla, sahalaitapihdit roikkui palleissa ja fileerausveitsi sojotti anuksesta.
joka ajaa BMW:llä? :D
Loppuillasta tuli vielä uudestaankin mun tiskille ja oli mukava.