Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vituttaa
Iltaa,miten menee?

Mä kävin Oulussa, kuvasin kisat ja olin saman vuorokauden aikana takaisin ja myöhästyin 2 minuuttia, että olis kaikki kuvatkin olleet saman vuorokauden aikana online. 500 kuvaa tasan tuli otettua.Takana rankka päivä. Tuli käytyä Tampereella ja tultua takaisin. Nyt rauhaisasti kotona netissä surffaillen.![]()
Oliko hyvät kisat?Mä kävin Oulussa, kuvasin kisat ja olin saman vuorokauden aikana takaisin ja myöhästyin 2 minuuttia, että olis kaikki kuvatkin olleet saman vuorokauden aikana online. 500 kuvaa tasan tuli otettua.
Ei erityisen.Oliko hyvät kisat?
Ei erityisen.
Oon kahtonu koko päivän x-filessejä. Perkele että on kyllä hyvä sarja. Vetää vertoja jopa pulmusille.

Mä katoin kerran alusta loppuun asti. Kesti kyllä viikkoja, mut oli aika kiva ziigaa ekoista asti.Oon kahtonu koko päivän x-filessejä. Perkele että on kyllä hyvä sarja. Vetää vertoja jopa pulmusille.
Mä katoin kerran alusta loppuun asti. Kesti kyllä viikkoja, mut oli aika kiva ziigaa ekoista asti.