Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ois sitä tuolla jemmassa et ei ois huono ollenkaan :D Tosin passaan tällä kertaa ku pitäis viel lenkille taipua tuonne syyssateeseen kastumaan sen neljännen kerran. Eikä minua nyt varsinaisesti vituta vaikka vähän putisinkin. Olen vain nainen ja se tulee geenien mukana tuollainen pieni peruspurnaus ;)^ Tuollaisessa tilanteessa (ja ehkä joskus muulloinkin) olen antanut itselleni vapauden terästää iltakahvin Baileysilla. Se lievittää kummasti vitutusta, suosittelen..![]()
Mulla ois sitä tuolla jemmassa et ei ois huono ollenkaan :D Tosin passaan tällä kertaa ku pitäis viel lenkille taipua tuonne syyssateeseen kastumaan sen neljännen kerran.
Eikä minua nyt varsinaisesti vituta vaikka vähän putisinkin. Olen vain nainen ja se tulee geenien mukana tuollainen pieni peruspurnaus ;)
Onneksi olen sen verran onnekas ettei tuo kromosomi juurikaan dominoi kohdallaniNiin tai kenties se on lähtöisin tuosta mystisestä X-kromosomista ja teillä naarailla se on sitten siis tuplasti meitä miehiä herkemmässä..:D
Mitäs sulle noin muuten kuuluu?Mulla ois sitä tuolla jemmassa et ei ois huono ollenkaan :D Tosin passaan tällä kertaa ku pitäis viel lenkille taipua tuonne syyssateeseen kastumaan sen neljännen kerran. Eikä minua nyt varsinaisesti vituta vaikka vähän putisinkin. Olen vain nainen ja se tulee geenien mukana tuollainen pieni peruspurnaus ;)
Se ois huimaa :D Kuinkas pitkä lenkki me heitetään?Melkeen itekin haluttais lähteä lenkille. Tehäänkö yheskoos kaukolenkki? :D
Se ois huimaa :D Kuinkas pitkä lenkki me heitetään?
En mäkään enää kauheita jaksa ku duunissa kävellyt melkein 11 km tänäänNo ottaen huomioon, että olen paskakuntoinen lappalainen, niin joku 2km on ehoton maksimi ja silloinkin voi olla että en palaa takaisin. Sie voit tieten jatkaa matkaa, kyllä ketut minut kerää talteen.

En mäkään enää kauheita jaksa ku duunissa kävellyt melkein 11 km tänään![]()
Onneksi olen sen verran onnekas ettei tuo kromosomi juurikaan dominoi kohdallaniMitäs sulle noin muuten kuuluu?
Ei kai täs mitään ihmeitä, ens viikolla pitäs kai käydä vähän veneilemässä..;O