Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta!

Kohta muksujen kanssa koirapuistoon.
Illalla treenaa selkää..

Ps: Koirakin on mukana.

Pylly. Kurkku on jo kolmatta päivää kipeä :(

Muumeja kattelen yleltä, Niisku Neidiltä meni hermot aivan täysin tiuhtiin ja viuhtiin:D
No nyt siinä on Mörkö ja Papalla on haulikko kädessä ,täähän menee jännäksi:lol2:

Kävin jo kävelyllä 60min.

Muumeja kattelen yleltä, Niisku Neidiltä meni hermot aivan täysin tiuhtiin ja viuhtiin:D
No nyt siinä on Mörkö ja Papalla on haulikko kädessä ,täähän menee jännäksi:lol2:

Haluan samat lääkkeet :D

Mulle on tarjoiltu aamupalat ja rahkat, hyvä aamu. Hyvät unet takana. Tänään on kyllä oletettavasti jotain todella kivuliasta luvassa, mutta mistäpä sitä ei selviäisi? :D

Pitkät yöunet takana ja hyvä aamupala. Taikina kohoomassa pöydällä ja kohta vois alottaa lounaan valmistuksen. Pihaa siivottiin ja pakkasin mopon autoon, ruuan jälkeen vois lähtee ajotreeneihin :)

Parin tunnin päästä mopoilemaan! Suunnitelmana kiertää Bodomi ja kruisailla sitten jotain ekstraa.

Tulipa taas huomattua miten tyhmää nykyajan nuoriso on. Kävelin tossa perjantaina kaupunkiin päin ku olin viihteelle menossa ni mun kansitakkini plus nahkakenkäni sai ohiajavassa skootterijonnessa aikaan hyvin aikuismaisen reaktion. Hidasti mun kohalla, avaa visiirin, huutaa täysiä "Saatanan hintti!!" ja kaasuttaa pois. Näin meillä.

Sama päivärutiini ku sulla, mut ilman lapsia ja koiraa. Eli pelkkaa selkää:puntti:

Tarkennetaan. Selkä,Taka-olkapäät, epäkkäät, Vatsa.

Back
Ylös Bottom