Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mullakin rupee jo helpottamaanHuomenta! Kipeä olo hävinnyt ja muuttunut yskäksi. Mielummin näin.
Huomenna pääsee töihin. Paljastan salaisen juomani laivalla, ettei tämä parituminen käy liian helpoksi kaikille ;) Ei kai tässä sitten auta kun ruveta totuttelemaan ajatukseen Rouva Luomuteurastajana :DLupaukset pidetään aina.
Kertoisitko vielä, mitä viiniä se oli että osaan juottaa naiselle samaa kun ensi kerran onnistun treffeille pääsemään :D?
Kertoisitko vielä, mitä viiniä se oli että osaan juottaa naiselle samaa kun ensi kerran onnistun treffeille pääsemään :D?
Mullakin rupee jo helpottamaanHuomenna pääsee töihin.
Mua kosittiin viime yönä. Jos pienessä viini maisteissaan suostuu ni pitääkö siitä lupauksesta pitää kiinni :D
Sinä olet edelleen toiveikas.
Mua kosittiin viime yönä. Jos pienessä viini maisteissaan suostuu ni pitääkö siitä lupauksesta pitää kiinni :D

Jokseenkaan tämä pyyntö ei yllätä minua :D Pidän mielessä ;)Muista kutsua paljon sinkkunaisia häihin niin mie tulen ainakin takuulla kuokkimaan!![]()
Kuinka pahasti maailma menisi sekaisin, jos päivän ajan höpöttelisin täällä Pandan tapaan? Itse veikkaan pahoja luonnonmullistuksia ja ufohavaintojen lisääntymistä.
Kannattaa varoa ettei hän eksy tänne lukemaan tätä tai voi olla että kutsu jää tulematta ;)Lisäyksenä: Jos se sulhanen on ihan täysi tumpelo niin mie ainakin osallistun morsiamen ryöstöön! :evil:
Vaihdetaanko osia illaksi? :D
Kannattaa varoa ettei hän eksy tänne lukemaan tätä tai voi olla että kutsu jää tulematta ;)
Esiintymislahjoistani huolimatta tuo rooli vaatisi aika kovaa harjoittelua. Olisihan tuo tavallaan ihan hyvä jäynä.
Siinä sulle agentin hommia ku lähet miettimään missä päin suomea ne häät on vai karataanko Karibian risteilylle vihittäväksi :DMiehän sanoin jo kuokkivani, kutsuilla niin väliä ;)
Pöh, helppoa tämä on. Siihen kun yhdistäisi vielä Avatarien ja sigujen vaihdon niin voisi jengi olla ihmeissään :D
Osaisitko matkia minua tarpeeksi hyvin?