Deleted member 65498
Kertokaa mulle mitä se "mirrin'" tarkoittaa? Toki voisin kysyä Googeliltakin, mutta koetan nostaa postimäärääni tällä tavalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voin kertoa terveiset ja välittää toiveet eteenpäin. Ovat löytäneet elämän katsos ja sitä ovat käyneet tutkimassa ympäri ämpäri. Koiran jättivät mulle kyllä hoitoon.

...T: Joskus 9kk katoamisen tehnyt ja huomannut, että on ihmisiä, jotka välittää.
Pyssy, kohta alkaa liigakausi!
Vitun Uuno IMO...Olis menny Sveitsiin tai KHL.ään rahastamaan...Nyt tulee niin paljon paskaa niskaan, että ei itse edes tajua...Kunhan toivun ensin Rudin huorauksesta....Katotaan alkaako...:D
Kerran Julli, aina Narri....Vitun Uuno IMO...Olis menny Sveitsiin tai KHL.ään rahastamaan...Nyt tulee niin pljon paskaa niskaan, että ei itse edes tajua...
Lätkäkausi ei ollut sama silloin :(
Kiva kuulla, että ovat OK...
T: Joskus 9kk katoamisen tehnyt ja huomannut, että on ihmisiä, jotka välittää.
Niinkuin sinä...

Hienoa että Jarkko tuli Jokereihin. Saapahan pelata seurassa, jossa hänestä on myös seurajohto erittäin kiinnostunut.
Harmi ettei Hifkin puolelta löytynyt tarpeeksi kiinnostusta ottamaan rudia takaisin.
u mirin'?Kertokaa mulle mitä se "mirrin'" tarkoittaa? Toki voisin kysyä Googeliltakin, mutta koetan nostaa postimäärääni tällä tavalla.
Palkasta en aloita, ennenkuin siitä tulee jotakin faktaa. Mutta kyllähän Ruutu tuo sitä johtajuutta ja kovuutta, mitä tuo jengi kaipaa. Väänäsen rinnalle tarvittiin joku johtaja. Jos Ruutu iskee sellaiset 10+20 tehot, hommaa vastustajille jäähyjä ja johtaa joukkueen mestaruuteen, olen tyytyväinen.
Onhan siellä länki-lunkka, joka yllättää aina kun vähiten odottaa.

Pakko mainostaa että tänään ois kyllä tullu enemmän ilmasta piparia entä ikinä baarista matkaan mutta niin sit vaan tultiin yksin kotoia selaamaan pakkista :thumbs: