Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aijai kun oli hyvät reivit. Huomenna varmaan jalat vähän hellinä kun tuli tanssittua niin paljon.

Vittu... Tahtoo menneisiin :)

Piti mennä nukkumaan jo ajat sitten, mutta jämähdin koneelle kattomaan skedevideoita. Voi noita aikoja.

Hyviä aikoja :thumbs: Näytät olevan vielä sen verran nuori kolli, että voit helposti vielä jatkaa tuota harrastusta, mutta mun pitää alkaa säästämään raajoja mahdolliselta nivelrikolta;)

Noita on kyllä mukava katsella, mm. Jason Dill on jo melko harmaantunut, joten ehkä mäkin voisin vielä kaivaa kamat naftaliinista.

-edit- Tarvisti muutaman kännieditin.

Pelastin about tunti sitten jonkun hengen. Hullua.

Oho! Mitä teit?

Mä taisin nyt vähän feilata. Olin laittanut boksille nauhoitukseen sellasen leffan kuin Bikinikesä, koska luulin että se on joku kiva hömppäkomedia. Äsken aloin katsoa sitä ja eihän siinä ole mitään järkeä. Helvetisti vaan paljaita tissejä :jahas:

Oho! Mitä teit?

Mä taisin nyt vähän feilata. Olin laittanut boksille nauhoitukseen sellasen leffan kuin Bikinikesä, koska luulin että se on joku kiva hömppäkomedia. Äsken aloin katsoa sitä ja eihän siinä ole mitään järkeä. Helvetisti vaan paljaita tissejä :jahas:

Estin itsemurhan, joku halusi jäädä auton alle mutta ehdin väliin. Aika hurjaa, pakko oli nyt vähän ottaa viskiä kun pyörii päässä tuo tilanne. Vitun surullista lähinnä, 19 vuotias tyttö haluaa tappaa itsensä ties minkä paskan takia. Niin väärin.

e. Omassa päässä pyörii nyt lähinnä kaikki ne sattumat että satuin just olemaan paikalla tuolla hetkellä. Ei helvetti, me ollaan kaikki vaan kaikki hetken päässä kuolemasta, yhtä sattumaa tää elo.

ee. Oli muuten aika jäätävää kamaa kun kuuntelin tytön tarinoita elämästään siinä kun apua odoteltiin. Kyllä joillakin elämä on kovaa, ei itsekään kestäisi. Toivon vilpittömästi että kaikki päättyisi hyvin.

Hyviä aikoja :thumbs: Näytät olevan vielä sen verran nuori kolli, että voit helposti vielä jatkaa tuota harrastusta, mutta mun pitää alkaa säästämään raajoja mahdolliselta nivelrikolta;)

Noita on kyllä mukava katsella, mm. Jason Dill on jo melko harmaantunut, joten ehkä mäkin voisin vielä kaivaa kamat naftaliinista.

-edit- Tarvisti muutaman kännieditin.

Skate or pie. Mä oon skeitannut koko elämäni, nykyisin särkee polvia sateella. Se on mitä se on.

Jos on liian läski skeittaamaan, suosittelen miniramppia.

e. Mark Gonzales, siistein ikinä.

Ei tuu uni mutta ei se näin viikonloppuna ookkaa väliks

Onneksi lähdin kaljalle. Mun kaljanhimo pelastaa ihmishenkiä.

Estin itsemurhan, joku halusi jäädä auton alle mutta ehdin väliin. Aika hurjaa, pakko oli nyt vähän ottaa viskiä kun pyörii päässä tuo tilanne. Vitun surullista lähinnä, 19 vuotias tyttö haluaa tappaa itsensä ties minkä paskan takia. Niin väärin.

e. Omassa päässä pyörii nyt lähinnä kaikki ne sattumat että satuin just olemaan paikalla tuolla hetkellä. Ei helvetti, me ollaan kaikki vaan kaikki hetken päässä kuolemasta, yhtä sattumaa tää elo.

ee. Oli muuten aika jäätävää kamaa kun kuuntelin tytön tarinoita elämästään siinä kun apua odoteltiin. Kyllä joillakin elämä on kovaa, ei itsekään kestäisi. Toivon vilpittömästi että kaikki päättyisi hyvin.

Kuulostaa tosi hurjalta. Onneksi satuit paikalle! Itselleni toi "hetken päässä kuolemasta"-fiilis tuli silloin kun sain tietää että entinen työkaverini ja hyvä ystäväni oli kuollut sammuttuaan hotellin katolle ja pudottuaan sieltä. Se tuli niin käsittämättömän puskista, varsinkin kun ko. tyyppi oli sellainen selviytyjä jonka kuvitteli selviävän mistä tahansa. Vähän tämän jälkeen tuttavapiiristä meni muutama muukin nuori mies. Yksi hukkui ja toinen ilmeisesti yliannostukseen. Kyllähän se pysäytti :(

Kai sitä pitäisi mennä nukkumaan. Huomenna lähen Thaimaahan :dance:

Hyvää matkaa! Have fun.

Moikkeliskoikkelis :haart:

Kaikki aina valittaa aneemisesta sunnuntaista, mutta kyllä tämänhetkinen sää ja olotila luo ihan erinlaisia fiilinkejä.

Että hyvää "huomenta" vaan pakkislaisille!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Wtf :hyper:
En tiennyt että munamies on noin matala... En ole koskaan nähnyt edes kuvaa muuta kuin sen naamasta, joten oletin että se on sellanen pitkä, suikula muna.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvää huomenta! Jumalaton hedari -> päätin ottaa buranan -> nielasen ja se burana ilmesesti jäi jumiin johonkin tohon kaulan kohalle, koska tuntuu helvetin ärsyttävältä nielastessa. Greaaaat succeees :) !

Back
Ylös Bottom