Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihme juoppoja koko ketju täynnä!
Just meinasin kysyä, että mitä punkkua ostaisin tänään, mutta en mä enää uskalla.
Hitto, kun tekis mieli hakee tuota Jekkua muutama pullo Tallinnasta. Siellä litran pullo maksaa puolet vähemmän, kuin Alkossa.
Osta Makkista.
Codesanissa on myös samaa vaikuttavaa ainetta -Ei kannata kisoihin mennessä nauttia ;)Ja tuolla Sir.Ephedrinillä saa treenit kulkemaan ;)
No en osta. Syitä on useita, montako haluat?
15€ halpisviini? :DMua häritsee kun en muista sellaisen yhden tosi hyvän punaviinin nimeä... Kyseessä oli etelä-afrikkalainen viini, maultaan todella pehmeä ja täyteläinen. Sininen etiketti. Hintaakaan ei ollut kuin about 15e, paras Alkon halpisviini mitä olen maistanut.
Hyi vittu mitä paskaa :D
Join tota varmaan koko P-kauden ja Auk-I:n päivittäin, sit ku tuli kevät niin yskä hellitti eikä tuohon kuraan tarvinnut koskea.
Mua häritsee kun en muista sellaisen yhden tosi hyvän punaviinin nimeä... Kyseessä oli etelä-afrikkalainen viini, maultaan todella pehmeä ja täyteläinen. Sininen etiketti. Hintaakaan ei ollut kuin about 15e, paras Alkon halpisviini mitä olen maistanut.
Kaikki :D
Makkis on halpaa!
Jos olisin pohtinut teen ostamista, olisitko tarjonnut kahvia? On mulla nyt jumalauta sen verran rahaa, että jos haluan perjantai-iltana nautiskella pari lasia viiniä, ei tarvitse ottaa halvinta ainakaan hinnan takia. Vaikka Villa Anna on kyllä aika hyvää, onkohan sen hinta noussut jo kuuteen euroon. Ja jos ostan valkkaria, sen tulee olla niin kuivaa että tuntuu ikenissä.
15€ halpisviini? :D
Kymppikin on varmaan keskivertoa kalliimpi Alkon valikoimassa.
Editoidaan nyt että tietenkin se on halpis jos verrataan luksus vuosikertaviineihin, mutta se on sitten aivan eri asia.
Mutta olet kyllä siinä oikeassa, että saahan siellä viinejä paljon halvemmallakin.Mä en viitsi kohta enää tilata ravintolassa viiniä, kun joka ikinen kerta kun se on hyvää sitä ei saa mistään hyllytavarana.
Toki, eihän se todellisuudessa ole paljoa.No ei se 15e nyt mikään hirveän kalliskaan oleMutta olet kyllä siinä oikeassa, että saahan siellä viinejä paljon halvemmallakin.
Damissa Mooi Kaap-viini maksoi 2e/pullo. Se oli ihan hirveää, mutta kun omasta baarista sai ilmaiseksi kokista joukkoon, siitä tuli kiva kesäjuoma.
Alkon hinnoissa on kyllä varmaan ylintä kolmasosaa.