Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tota Codesanii mulla on joskus olluki. Mut nyt en tosiaan ehi käymään lekurissa ennen sunnuntai-iltaa tai maanantaita. Ehkä haen vaan Codemax-tabletteja, ne on ainaki hyvänmakusia ja hillitsee yskää sen aikaa kun on suussa :D

Kun oltiin pieniä ja kun äiti ei ollut kotona, isä antoi yskään aina pikku määrän Jägeriä ja sitten lusikallisen hunajaa perään. Kyllä nukutti pientä ihmistä hyvin eikä ollu yskää yöllä vaivana :D Kyllä isi osaa. Toi armeijan yskänlääke on kyllä ihan hirveää tavaraa, mutta ei sillä mun mielestä yskä mitenkää kauheen tehokkaasti lähteny. Ylipäätään en usko yskänlääkkeisiin, siis sellaisiin apteekin. Jekkua on mullakin pullo tuolla, haittaiskohan pomoa, jos ennen töitä vähän naukkais?

Onneksi haki juuri pari litraa Jägeriä Tallinnasta, kun on tää röhä ja kaikkea.

Hitto, kun tekis mieli hakee tuota Jekkua muutama pullo Tallinnasta. Siellä litran pullo maksaa puolet vähemmän, kuin Alkossa.

Onneksi ei tarvitse itse hakea, kun tuodaan kotia asti. Frendin mimmi nykyään opiskelee Tallinnassa ja matkustaa viikottain suomeen.

Mua häritsee kun en muista sellaisen yhden tosi hyvän punaviinin nimeä... Kyseessä oli etelä-afrikkalainen viini, maultaan todella pehmeä ja täyteläinen. Sininen etiketti. Hintaakaan ei ollut kuin about 15e, paras Alkon halpisviini mitä olen maistanut.

Mua häritsee kun en muista sellaisen yhden tosi hyvän punaviinin nimeä... Kyseessä oli etelä-afrikkalainen viini, maultaan todella pehmeä ja täyteläinen. Sininen etiketti. Hintaakaan ei ollut kuin about 15e, paras Alkon halpisviini mitä olen maistanut.
15€ halpisviini? :D

Kymppikin on varmaan keskivertoa kalliimpi Alkon valikoimassa.

Editoidaan nyt että tietenkin se on halpis jos verrataan luksus vuosikertaviineihin, mutta se on sitten aivan eri asia.

Hyi vittu mitä paskaa :D

Join tota varmaan koko P-kauden ja Auk-I:n päivittäin, sit ku tuli kevät niin yskä hellitti eikä tuohon kuraan tarvinnut koskea.

Olikohan samaa? Tuo mitä mie sain oli ainakin aineslistan mukaan aikalailla puhdasta dopingia :D Hirveä maku, mutta loppu yskä täysin.

Kaveri soitti äsken pankkiin ja kesken puhelun niillä alkoi siellä työnseisaus, homma jäi sitten siihen...

Mä en viitsi kohta enää tilata ravintolassa viiniä, kun joka ikinen kerta kun se on hyvää sitä ei saa mistään hyllytavarana.

Kaikki :D
Makkis on halpaa!

Jos olisin pohtinut teen ostamista, olisitko tarjonnut kahvia? On mulla nyt jumalauta sen verran rahaa, että jos haluan perjantai-iltana nautiskella pari lasia viiniä, ei tarvitse ottaa halvinta ainakaan hinnan takia. Vaikka Villa Anna on kyllä aika hyvää, onkohan sen hinta noussut jo kuuteen euroon. Ja jos ostan valkkaria, sen tulee olla niin kuivaa että tuntuu ikenissä.

Jos olisin pohtinut teen ostamista, olisitko tarjonnut kahvia? On mulla nyt jumalauta sen verran rahaa, että jos haluan perjantai-iltana nautiskella pari lasia viiniä, ei tarvitse ottaa halvinta ainakaan hinnan takia. Vaikka Villa Anna on kyllä aika hyvää, onkohan sen hinta noussut jo kuuteen euroon. Ja jos ostan valkkaria, sen tulee olla niin kuivaa että tuntuu ikenissä.

Ei nyt pidä hermostua :D Itsehän en viinejä juo ollenkaan, juon mielummin sitten mehua.

15€ halpisviini? :D

Kymppikin on varmaan keskivertoa kalliimpi Alkon valikoimassa.

Editoidaan nyt että tietenkin se on halpis jos verrataan luksus vuosikertaviineihin, mutta se on sitten aivan eri asia.

No ei se 15e nyt mikään hirveän kalliskaan ole :) Mutta olet kyllä siinä oikeassa, että saahan siellä viinejä paljon halvemmallakin.

Damissa Mooi Kaap-viini maksoi 2e/pullo. Se oli ihan hirveää, mutta kun omasta baarista sai ilmaiseksi kokista joukkoon, siitä tuli kiva kesäjuoma.

Mä en viitsi kohta enää tilata ravintolassa viiniä, kun joka ikinen kerta kun se on hyvää sitä ei saa mistään hyllytavarana.

Näinhän se tuppaa vähän menemään.

Moikka, tulin vähän säteilemään onneani taas teille :haart:

No ei se 15e nyt mikään hirveän kalliskaan ole :) Mutta olet kyllä siinä oikeassa, että saahan siellä viinejä paljon halvemmallakin.

Damissa Mooi Kaap-viini maksoi 2e/pullo. Se oli ihan hirveää, mutta kun omasta baarista sai ilmaiseksi kokista joukkoon, siitä tuli kiva kesäjuoma.
Toki, eihän se todellisuudessa ole paljoa. :) Alkon hinnoissa on kyllä varmaan ylintä kolmasosaa.

Itse olen löytänyt monia etenkin Australialaisia punkkuja siihen 8€ +/- 1,5€ hintaan. Näillä mennään siis. :)

Back
Ylös Bottom