Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En tiedä kummassa on enemmän munaa, noissa pinkeissä housuissa vai kakkos kertsissä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitäisköhän sitä pamauttaa taas Japanissa käymään. On meinaan sitten niin vaan maan mainio mesta ettei mitään. Röökin polttamisesta muuten Shinjukun, Shibuyan ja Harajukun alueella ulkona, paukahtaa tonnin sakko, joka ei euroissa ole kyllä edes kyrsää. Ja miksi polttaa ulkona, kun voi vetää körssiä hampuraismestassakin. Olin Akihabarassa jossain internet kahvilassa talon viimeisessä kerroksessa (olen muuten sen mestan jäsen ja omaan jäsenkortin sinne) ja polttelin iloisena siellä spaddua kun sai blaisaa.

membu.webp

Jospa sitä menis nukkumaan. Jumalauta sitä osaa olla koukussa pakkikseen, joka päivä aivan törkeellä syötöllä luen näitä juttuja ja missään muulla en enää käy kuin Pakkotoisto ja Fb..:)

Huomenta! ja oikein hyvää synttäriä mulle! Saikulla kun on niin kerkii nukkumaan koko päivän = parhaat synttärit ikinä :)
Onnittelut vanhenemisen johdosta!

Ei saisi valittaa, kun töissä ei ole hommia. Alkaa vain pikkuhiljaa aika käymään pitkäksi, kun 5pv istuskellaan vaan päivät, netti loppuu kesken..

Onnea jeboulle! Ja pikaista paranemista.

Ei saisi valittaa, kun töissä ei ole hommia. Alkaa vain pikkuhiljaa aika käymään pitkäksi, kun 5pv istuskellaan vaan päivät, netti loppuu kesken..
Noinhan se menee, joko hommia on liikaa tai liian vähän, ei ikinä sopivasti.

Tack så mycket onnitteluista. Mullaki kyllä iskee tylsyys, kun ei edes riitä energia siivoamiseen tai muuhun yleishyödylliseen, hemmetin tylsää vaa istua koneella, nukkua tai kattoo telkkaria :( ..ja oon ollu himassa tasan eilisen.

Hyvää syntymäpäivää jeboulle!

Muille hyvää torstaita. Aamukahvi työmaalla ei ole mikään maailmoja avartava kokemus, hyi yök mitä paskaa...

Back
Ylös Bottom