Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaihetaan osia, edellisyö meni töissä, sieltä kouluun, neljältä iltapäivällä nukkuun ja ysiltä taas lähtö töihin ja täällä ollaan. VÄHÄN VÄSYTTÄÄ!
e. Niin ja tätä on tehty koko viikko, välillä on päässy koulusta aikasemmin nukkuun onneks.

Joku vois tulla antaa mulle nuijanukutuksen. Ei uneta sitten yhtään ja huomenna olisi kasilta herätys.

Kannattaa vähän katsoa mitä täällä Pakkiksen yössä huutelee. Kohta tulee muuten lihanuijaa joka suunnasta :D

Hyvvee yötä lapsukaiset!

Vaihetaan osia, edellisyö meni töissä, sieltä kouluun, neljältä iltapäivällä nukkuun ja ysiltä taas lähtö töihin ja täällä ollaan. VÄHÄN VÄSYTTÄÄ!
e. Niin ja tätä on tehty koko viikko, välillä on päässy koulusta aikasemmin nukkuun onneks.

Hyi. Ei kyllä vaihdeta osia! Mä olen vetänyt tollasia viikonloppuja koko kesän (miinus koulu, pelkkiä töitä 15+ tuntia) mutta alkuviikot ovat onneksi yleensä vapaita. Saa nähdä miten käy kun koulu taas alkaa, just lähetin pomolle viestiä että voin tehdä duunia niin paljon kuin tarvitsee. Enkä edes vielä tiedä lukujärjestystäni :rolleyes:

"olipa kerran ruotsalainen, suomalainen, ja somalialainen
He olivat matkustamassa lentokoneessa kunnes terroristi kaappasi lentokoneen.
Somalialainen nosti peukkua toiselle somalialaiselle
Ruotsalainen kysyy: aijjotteko pelastaa meidät ?
Somalialainen vastaa : Emme aijjo.
Suomalainen kysyy: miksi sitten nostitte peukkuja?
somalialainen ottaa rennosti ja vastaa: koska ymmärsimme tilanteen.. terroristit eivät ota mustia pankkivankeja ;)"

miks en mä ymmärrä tota vitsiä ,,, valaiskaa tyhmää

Haha!

"Hänen kuvistaan monet ovat toki moitteettomia ja kameran käyttö on sujuvaa, mutta jos hänen oman saittinsa gallerian jaksaa raahustaa läpi, niin pari teemaa nousee väkisin etusijalle: Bodykuvat ovat usein korostetun h-eroottisia ja muut kuin bodykuvat ovat kyllästetty klisein ja usein huvittavan naiveja. Jos katsotaan maailman huippukuvaajien bodykuvia, niin ne usein ovat melkolailla neutraalin objektiivisiä eikä niistä välity kuvaajan fantasiat samoin kuin Miken kuvista. Ehkä herkkyyteen onkin syynä kielletyt tunteet, jotka hän säilöö kuviinsa hyvin ja huolella, en tiedä. Itse olen urallani nähnyt kymmeniä tuhansia bodykuvia, mutta hyvin harvoin tulee samanlainen tunne, kuin Miken kuvia katsoessa, sillä silloin usein syntyy sellainen perusheteron epävarmuus, että missäs mennään. "

Back
Ylös Bottom