Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

T-byrd, toivottavasti kyse on koirasta.. ;) eivaa, kivoja ne koirat on. Mikä rotu?
Itsellä tässä starttaa viimenen gines armeijassa, sen jälkeen muutama hassu viikko ja reservin tuulet puhaltaa! :)

Kyse on koirasta joo, tämmönen amstaffi-jätkä tuli hoitoon vähäks aikaa. Eipä tarvii iltapesulle mennä kun toi yks nuoli mun jalat ja kädet jo kauttaaltaan.

Jumaleissön tää jätkä pimahti! Tultiin just iltalenkiltä, mä aloin ihmettelemään sen hihnaa ja tää rupes nuolemaan mun jalat märiks. :D Apuva, nyt nuolee toista kättä ja kutittaa niin pirusti kun hyökkää kainaloon tai polvitaipeisiin. :D

Tulipas tästä mieleen papan edesmennyt koira, joka hanakasti tunki kuonoaan mun jalkoväliin ainakun istuin nojatuolissa. Kyllähän se kuono siellä kutitti ja tuli sitten naurettua ja samalla liikuteltua jalkoja. Koirahan aina innostui tästä vaan lisää.

Tulipas tästä mieleen papan edesmennyt koira, joka hanakasti tunki kuonoaan mun jalkoväliin ainakun istuin nojatuolissa. Kyllähän se kuono siellä kutitti ja tuli sitten naurettua ja samalla liikuteltua jalkoja. Koirahan aina innostui tästä vaan lisää.

Laitoit sä jotain jauhelihakastiketta sinne nivusiin?

Positiiviselle maanantaille...Pitää herätä jo 9.00...:jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkaa jo käydä päähän tää loma , viikko maltalla ja vielä nyt viikko sisiliacca...tiistaina joskus päivällä kello 16 lentokentälle , himassa nopee treenilaturi napaan ja rintahaukkatreeni .(Harmi , että ei ala jalkatreenillä .( )

Ötyä...

...Kaikille yön kulkijoille. Pakko mennä nukkumaan, kun ois herätys 09:00. Ei muuten olis paha, mutta sunnuntai aamuna menin koisimaan samoihin aikoihin...Helppo heräillä...:rolleyes:

Snadisti vituttaa. Baari ryösti just 400e parista paukusta. Oli kylllä maittavat samppanjat kyseessä täytynee kuitenkin myöntää.

Back
Ylös Bottom