Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kehtaat väittää minua laiskaksi. Vastahan tein 4 päivää putkeen töitä ja huomenna lähtee toinen 4 mokomaa perään. Nyt hiljaa poika siellä :D

Its hard to be me. Käy jo työstä tää vaikutusvalta. Koittaisit joskus: olla minä.. tai.. mua.

Itse ajattelisin että järkevää :) Mitäs sahaajan päivään? Joko odotat risteilyä kovasti?

Takerruin siis tuohon, että pidät Vilua epäpuhtaana. Eihän sillä välttämättä ole mitään tauteja... ;)

Eipä tässä mitään ihmeellistä ole, sateisen harmaa maanantai. Kiitos vain kysymästä. :) Risteilyä odotan sillai semi-kovana...kovasti.

Takerruin siis tuohon, että pidät Vilua epäpuhtaana. Eihän sillä välttämättä ole mitään tauteja... ;)

Eipä tässä mitään ihmeellistä ole, sateisen harmaa maanantai. Kiitos vain kysymästä. :) Risteilyä odotan sillai semi-kovana...kovasti.
No siis juurikin tarkoitin sitä, että eikö ole järkevää pitää Vilua epäpuhtaana. Mielenhallinnan keinoja nämä tämmöiset ;)
Täälläpäs paistaa aurinko :)

Vilu, nyt hiljaa siellä! Olet mahdoton.

No siis juurikin tarkoitin sitä, että eikö ole järkevää pitää Vilua epäpuhtaana. Mielenhallinnan keinoja nämä tämmöiset ;)
Täälläpäs paistaa aurinko :)

Vilu, nyt hiljaa siellä! Olet mahdoton.

Tämä selvä. Palaan asiaan viikon päästä.

Älä yritä, en edelleenkään ole lähdössä tähän touhuun mukaan :) Mitenkäs reeni kulki?

Julmaa moinen :(

Siinähän se kulki! Pitäiskö miun huolestua jos vatsa ja selkä on vahvimmat lihasryhmät? :confused: Baarissa kaikki aina puhuu penkistä niin mie en osaa vastata mitään, julmaa!

Mistä tiedetään ettet ottanut Vilun kanssa (kulta)suihkuja?
Repesin ihan totaalisesti :D

Siinähän se kulki! Pitäiskö miun huolestua jos vatsa ja selkä on vahvimmat lihasryhmät? :confused: Baarissa kaikki aina puhuu penkistä niin mie en osaa vastata mitään, julmaa!
En oikein osaa vastata tähän, kun itselläkin tuo selkä dominoi. Itse yritän kumota sitä kaikin keinoin ja siirrellä vähän enemmän jaloille ja käsille tuota pääpainoa nyt syksyn ajan :)

Back
Ylös Bottom